Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,621 tot 1,635 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tim
    Bijdrager

oh heb ik nooit gezien op de site..

Fredzzz
      Moderator

Die achterkoppeling stond ook nooit op sprocatti-motori.com, pas nu.
        Eerst stond deze, samen met de koplamp (destijds nog zonder teller), op de CCC site (ciaocrossclub).

Ik schat het Piaggio Scooter blok van Sprocatti Franco op 1500 euro. Super mooi zandgegoten carter met enorme inlaat.

ArvidW
        Donateur

hansieb :
          Wel humor maar zal dit nu zoveel meer presteren dan een membraan gestuurd blok.

Jah:)

Je kunt gemakkenlijk met hogere toerentallen werken aangezien het membraankleppen niet gaat zweven, ook ben je de weerstand die het membraan aan de doorstromende lucht bied kwijt 🙂

Je zit alleen wel vast aan een vaste inlaattiming dus heel je powerband zal veel krapper worden en veel piekeriger, dit houdt wel weer in dat je een hoger topvermogen krijgt, iets wat met vario goed bruikbaar is.

Kunt alles naar hoger toerental leggen, en als je op die toerentallen genoeg koppel creert krijg je ook weer lekker meer vermogen 😀

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

1-feb
          Bijdrager

http://www.sprocatti-motori.com/image/Disco%20scooter%20piaggio2.JPG
            Wat is die inham naast het deel in carter waar je krukas in moet? >(links)

Herr Flick
            Topic starter

volgens mij is dat voor de koelvloeistof, en komt daar iets van een pompje in.

not sure..

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
              Gele Racefrikandel

sombrero
              Bijdrager

wat is er eigenlijk zo speciaal aan dei koplamp van sprocatti?

AC RACING
                Moderator

sombrero :
                  wat is er eigenlijk zo speciaal aan dei koplamp van sprocatti?

ik denk het enige wat zo speciaal aan deze koplamp zou zijn; is de prijs, net als bij de grote merken, je betaald voor het logo 😉 😛

en er zal ook vast niet zoveel elektra in zitten als in mijn koplamp 😉

het zal denkik ook alleen maar een andere vorm hebben zo ik zo snel zie, als er iemand hier andere info over heeft zou nice wezen..

Fredzzz
                  Moderator

Die koplamp… Is gewoon een design van Nicol Back die werkende en verantwoordelijk is voor veel dingen bij Sprocatti Franco.

Hier nog wat foto’s.

Ik vind het design heel geslaagd, hij heeft het mooi ontworpen. Die KOSO teller die je erbij krijgt voor een lekkere prijs van 290.00,- euro vind ik wel weer overdreven, maar blijven dure tellers.

sjaak trekhaak

wazig uitlaatje voor citta/si

,iemand toevallig een foto waar die onder een brommer bevestigd is?

Herr Flick
                      Topic starter

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                        Gele Racefrikandel

1-feb
                        Bijdrager

Mijn ciao nu met kevlar yasuni scoot demper:lol

Edit: zolang ik het maar mooi vind;)

Frits
                          Bijdrager

Lelijk op een top one

TimoO_
                            Donateur

carbon fiber was mooier geweest, en de demper is groter dan de top one zelf 😛

masterman
                              Bijdrager

Fredzzz :
                                Die koplamp… Is gewoon een design van Nicol Back die werkende en verantwoordelijk is voor veel dingen bij Sprocatti Franco.

Hier nog wat foto’s.

Ik vind het design heel geslaagd, hij heeft het mooi ontworpen. Die KOSO teller die je erbij krijgt voor een lekkere prijs van 290.00,- euro vind ik wel weer overdreven, maar blijven dure tellers.

Ik vind hem echt bar lelijk! Had van een italiaan wel iets knapper verwacht!

ArvidW
                                Donateur

Huh…. ik dacht in eerste instantie dat het zo’n broodje voor achterop was 😮 😛

Hij is echt lelijk idd 😮 Vormeloos, vreemd en ik snap niet waarom een koplamp op een zadel lijkt 😐

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 1,621 tot 1,635 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.