Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 1,561 tot 1,575 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

reiniero
    Bijdrager

Fredzzz
      Moderator

Toen ik voor het laatst bij Jos Dijkman was, zag de sprinter er toen nog niet zo ‘(bijna) klaar’ uit als hier. Zo te zien is er nou eindelijk een mooie lange zadel en ze zijn bezig met een monoseat. Ruige shit…

Toch wat weinig pk’s voor een 3-bloks sprinter. 60pk op papier, maar met de aandrijving die ze gebruiken mag er ongeveer 10+- pk af, dan zijn ze blij met de resutlaten.

En dit 2 cilinder beest heeft 51.7pk bij pas 8000RPM met 2 cilinders. 2 keer 172cc Malossi cilinders zitten hier dus op.

ArvidW
        Donateur

Erwinko kwam net met iets leuks aanzetten

Een Malossi 42mm Sport
          http://www.scootparts.nl/cgi-bin/cat.cgi?CMD=DISP&TYPE=P&ID=1061162&TAAL=NL

Lijkt zelfs zo’n grafietlaagzuiger te hebben 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

Mike
          Bijdrager

deze vond ik megaaa

Mike

TimoO_
            Donateur

reiniero :

TimoO_ :
              die Zirri is vet.

nog een foto gevonden:D

http://www.ciaocrossclub.it/root/elaborazioni/Pitchx/0.jpg

http://www.ciaocrossclub.it/root/elaborazioni/Pitchx/2.jpg

hahaha

sjek deze uitlaat 😛

http://www.ciaocrossclub.it/root/elaborazioni/colaconfxx/0.jpg

bleeeh echt n te ruige uitlaat 😀 beetje fabrizi achtig.

sombrero
              Bijdrager

op vakantie in parijs (2 weken gelden) heb ik een leuke motor gezien 😛 kijk maar eens naar die cilindersss

TimoO_
                Donateur

bleeeeeh 😐 6 cilinder inlijn motortje 😀

trouwens, ik was een maand of 2 geleden ook in parijs met school. ik liep met een vriend over de champs a lisees of hoe heet dat 😛 en ik hoorde een dik motor geluid dus ik kijk en zeg kijk bob daar komt een vette motor. ik wist nog niet wat voor motor het was maar bob al helemaal wooow wat de fuck best een vet ding enzo. bleek het de Harley Davidson V-rod night edition te zijn 😛 dezelfde motor als m’n vader alleen dan cruise model en night edition.

ik vind hem zelf niet zo mooi (de street-rod mooier) maar in het donker was hij echtwel vet, en hij gaf flink gas.

trouwens nu ik toch bezig ben:
                  buell (italie):

audi R8 (italie):

effe uitrusten met G-no en onze vario (italie)

jeh 😛 (parijs)

herkent iemand dit schilderij? en als ik mr. bean zeg? 😀 (parijs)

lelijk, maar toch (parijs)

Peugeot 906 (toch? parijs)

enneuh, Carrera Gt 8)

barry
                  Donateur

Een Honda,maar zijn prestaties zijn niet fenomenaal te noemen.

ArvidW
                    Donateur

Honda CB, van 50cc 1 cilinder tot 6cilinder 😛

Vind het er niet eens mooi uitzien, lijkt zo zelfbeun 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Colin
                      Bijdrager

@ Timo: De audi R8 stond bij mijn vriendin op de straat =)
                        Me vriendin zei vorige week “Colin kijk eens op de straat wat is dat voor een auto?”en het was volgens mij echt de R8. Gruwelijke auto!

Edit: Ik weet wel zeker dat het een R8 was. Hieronder op de foto zie je de kleine lampjes bij de koplamp, deze lampjes stonden namelijk nog aan toen die geparkeerd stond.

hansieb
                        Moderator

@timo

Haha ff in de nacht een vario jatten niks is mooier :lol

Wouz-LwB
                          Donateur

Die R8 staat hier ook in grunn (bij Auto century) echt een vette aso bak 😀

TimoO_
                            Donateur

@ colin: was het je ook al opgevallen dat de R8 2 remklauwen heeft achter?

tenminste, daar leek het wel op. of is dit misschien een klemmetje ofzo voor als iemand hem probeert te jatten? het is in ieder geval wel een vÊt mooie auto ja. we reden langs die audi garage en ik zo JEANNOT! DE AUDI R8 😀 en G-no dacht dat het de nieuwe audi TT was, die had hem niet goed gezien. toen bleek dat we verkeerd waren gereden en toen gingen we terug, en ja hoor 8)

trouwens, toen we in italie bij het strand waren zag G-no er nog een wegrijden, jammer genoeg had ik dat niet goed gezien :(.

@ hansieb: inderdaad masterlijk 😀 wij kwamen echt zo terug bij de caravan, mam we hebben het toch maar gedaan 😛 we vonden het zo zielig voor de CBA. en gelukkig vonden m’n ouders het toch goed 8).

ik heb nog wat foto’s van het wrak maar dan moet ik ze nog gaan vergroten enzo heb ik geen zin in :P.

simonferrari
                              Bijdrager

mijn pa ook laatst:P

hij was op het vliegveld rotterdam. en jah hoor ik was er weer niet bij:boos

als professioneel auto liefhebber vink dat best erg:'(

maarjah hier de me pa bij 1 van de 4 nederlandse audi r8: (owja ook nog op de autorai gezien!)

en die van de auto rai:

WOW dat was het weer
                                groete

TimoO_
                                Donateur

verdorie simon 😛 ik wou hem ook in het wit zien. in het wit vind ik sommige auto’s echt mooi! zoals porches, de renault megane en de audi R8.

ow ja colin, ik zag een paar weken geleden met een vriend van me ook een audi met van die ledjes onderaan de lampen, maar dat was zeker geen R8. zo’n schepsel als dat had ik nog nooit van gehoord, maar het was een vet ding. het was geen S type in ieder geval, daar was hij echt veel te uitgebouwt voor. en ik ben ook bijna zeker om te zeggen dat het een orginele audi was, dus niks van tuner ofzo. ja misschien een tuner zoals AMG voor mercedes en AC Schnitser voor BMW maar geen menneke die lelijke bodykits op auto’s pleurt.

15 berichten aan het bekijken - 1,561 tot 1,575 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.