Vespa-Ciao.NL
:: Vespafoto topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespafoto topic

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 2,983)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Topic starter

weer wat fotos 😛 ja t moet niet gekker worden he 😀

sinds die malossi vertanding lekt hij olie als de tering :@ vet iritant, kzou mijn god niet weten waar dat aan ligt

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

Edjuh
      Bijdrager

Ehm, heb je nieuwe pakking gebruikt? anyway, ziet er leuk uit die kicker. Heb je in je brug gefreesd? Bij mij wou hij ziet zomaar passen.

Enne, wat ziet mijn oog? Een citypuffer??!!:)

Herr Flick
        Topic starter

city power omdat proma niet past met aankicken( dan kick ik op de uitlaat) en heb nieuwe pakking gebruikt bij die naaf, hij is wel es eerder uit elkaar geweest en had toen niet eens een nieuwe pakking gedaan en in elkaar gezet en lekte toen niet eens.
          maar nu wel

heb wel wat dingen in t frame moeten slijpen ja

Gele Racefrikandel

Tonni
          Moderator

Ziet er goed uit al. Nog een paar puntjes/vraagjes:

-Heb je de blokkeerpen en de veer er niet achter zitten?? Ik zie ze niet op de foto. Zo kan je de steps ook niet gebruiken, die zakken dan gewoon door naar onderste punt.

-Zoals je het nu hebt met de ketting, krijgt ie wel veel te verduren! Ik zou je aanraden willen om de ketting aan de onderzijde te spannen, dan geleid je hem alleen maar, nu belast je m tijdens het kicken erg, en slijt ie over die bout heen.
            De ketting is niet gemakkelijk meer te krijgen hoor!

-Waar lekt je vertanding dan? tussen deksel en huis of bij een keerring? Je kan de keerring van de uitgaande as even checken, en de nieuwe en de oude as ff opmeten om te zien of er misschien maatverschil in zit of zo..

-Trouwens wel vaag dat je Circuit niet meer past… Past bij mij wel.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Herr Flick
            Topic starter

– welke blokkeer pen ? ik snap niet waar die precies waar die moet.
              blokkeert de ketting hem niet ? want had vanmiddag weer wat gekloot met ketting, en de ketting stond toen heel strak en als ie naar voren stond blokkeerde hij gewoon.

– ik haal

Gele Racefrikandel

timschilders
              Bijdrager

als je je proma dan verkoopt wil ik hem mischien wel. alleen als je hem verkoopt he. maar is echt gaaf een kickstarter. wil mischien ook een keer een goedkoop supperbravotje uitbels halen en dat blok dan onder mijn andere brommer legge 😉

Herr Flick
                Topic starter

ik verkoop me proma niet, die dingen rijden als de bliksem (op mijn brommer dan!)

Gele Racefrikandel

Vespaflappie
                  Bijdrager

Zo duur zijn ze niet nieuw; 55 heb je een nieuwe…

Herr Flick
                    Topic starter

Nog even wat leuke fototjes geschoten
                      Me cilinder ligt er trouwens af omdat mijn voetpakking fucked is (ik haal van die kut dunne alu pakkingen..)

fotos van de 70polini.. en nog vind ik de uilaat poort ONWIJS KLEIN!!

Nog even een poortmap van de cilinder maken denk ik, ik denk dat de blowdown van deze cilinder aardig laag zit..

Gele Racefrikandel

Turbo Tommy
                      Bijdrager

Leuke cilinder jah 🙂 Bij mij lekt volges mij ook me voetpakking. Kheb allemaal vettige troep over me expansievat van de SP heen. Mja kzal ook maar ff een pic van me brommer erop zetten 😉

Daar zit de polini sticker nog niet op de demper. Die heb ik de dag erna erop gezet. Ben nog bezig met inrijden nu, heb ongeveer zo 100 km gehad 🙂 Nog zo 80 km en dan zet ik es de malossi gele drukveer erin :D. En rond de 250 km lichtere rollen ^_^

GreetZzZz Tom

coda
                        Donateur

Das een heel strak ciao’tje.ziet er goed uit,mooie kleur ook,oranje metallic?Mooie bandjes ook.
                          Spatlapje er nog op en die rubber strip om die 3 gaten in je voorspatbord dicht te maken,zijn eigenlijk om te voorkomen dat je kabel krassen maakt,maar dat maakt bij die van jou niets uit zie ik.

Thijs_DR_Evo
                          Bijdrager

Strakke Ciao Tom! Ben wel benieuwd naar het merk en type banden eigenlijk :P.

grz Thijs

Vespaflappie
                            Bijdrager

Leuke ciao maar waarom zit je voorband verkeert om”???

Herr Flick
                              Topic starter

ja! dat zag ik ook al, zo voert hij t water niet af (gevaarlijk met dit weer!!)

Gele Racefrikandel

Franz
                                Bijdrager

ik zal mijn oude ciao ook eens even posten.
                                  die wat al langer op het forum zitten zullen hem wel nog kenne.
                                  intussen verkocht maar heb er echt spijt van.

greets franz

(EDIT thomas : in vervolg geen hoofdletters bij [ img ] tag gebruiken, normale letters anders wertk de foto niet)

15 berichten aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 2,983)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.