- Dit onderwerp bevat 55 reacties, 14 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 9 maanden geleden door Vespaflappie.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 juni 2006 om 22:19 #441537
Naja die mhr 80 is dus echt neit voor straatgebruik, het slijt allemaal wel erg snel allemaal.
En een ban jah dat komt ervan als je negatief gaat lopen lullen, het zijn hier meestal positieve denkers 😀 dus … en als je het niet op vespa’s hebt kom hier dan neit.
15 juni 2006 om 22:25 #441538eh zoals ik al zei is er gewoon een binnenroto van polini voor am6, en ook voor minarelli scoots, of piaggio of ook nog derbi enzo…
hiermee kan je dus ook licht hebben…
15 juni 2006 om 22:28 #441539@ hansieb, hoe bedoel je dat… ‘en als je het niet op vespa’s hebt kom hier dan neit’…
mulder heeft 2 ciaos…
Ciao’s zijn geweldig ik vind ze helemaal top 🙂 citta’s zijn daarintegen niet goed!!!!
en de mensen die negatief over vespa’s praten krijgen een bann HIHI 😀 haha
😛
15 juni 2006 om 22:28 #441540
mulder[sst]hansieb :
Naja die mhr 80 is dus echt neit voor straatgebruik, het slijt allemaal wel erg snel allemaal.En een ban jah dat komt ervan als je negatief gaat lopen lullen, het zijn hier meestal positieve denkers 😀 dus … en als je het niet op vespa’s hebt kom hier dan neit.
ik heb zelf twee vespas heb er niks tegen
alleen wat provoceren blijft leukmaar 80mhr niet geschikt voor straatgebruik waarom niet?
laagtoerig koppel barrel lijkt me uitstekend slijt juist niet vergeleken met manston/mk pr/malossi7015 juni 2006 om 22:36 #441541malossi 70 (mhr-r ofzo) is ook zeer slijtvast hoor…. kan goed tegen warm lopers enzo (ivm zn fluiters)
15 juni 2006 om 22:37 #441542
mulder[sst]Fredzzz :
malossi 70 (mhr-r ofzo) is ook zeer slijtvast hoor…. kan goed tegen warm lopers enzo (ivm zn fluiters)leuke prijs en verkrijgbaar heid ook 🙂
15 juni 2006 om 22:45 #441543Fredzzz :
@ hansieb, hoe bedoel je dat… ‘en als je het niet op vespa’s hebt kom hier dan neit’…mulder heeft 2 ciaos…
Ciao’s zijn geweldig ik vind ze helemaal top 🙂 citta’s zijn daarintegen niet goed!!!!
en de mensen die negatief over vespa’s praten krijgen een bann HIHI 😀 haha
😛
Zo mag ik het horen fred :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
maargoed, ik stink ook maar beetje weg achter mn pc’tje hier…
15 juni 2006 om 22:51 #441544sjap 😛 als admin die je bent 😛 zou je eigenlijk geen posts van andere manipulerrrrren:P zoals vincent vario aka papzak het heeft gedaan 😛 die kreeg ook een week ban ofzo :P…
maar goed:P laat ik me weer uit drukken 😛
ik vind ciaos niet slecht ofzo, ik vind ze alleen niet goed…
ok een andere aanpak…met al mn liefde voor ciaos, vind ik het jammer dat die maar een 2literTJE tank heeft…de bouw zo dramatisch slap is, dat je bij elke drempel wel bijna dood gaat aangezien er geen veering in of op zit….maar het blijven wel leuke dingen…
daarin tegen vind ik cittas ook wel vet 🙂 maar elke brommer heeft zn na delen…:P
15 juni 2006 om 22:59 #441546Haha zat ook maar ff te auwehoeren 🙂 negatief over vespa’s praten :no
Maarja mijn hoofd pc is getroffen door een virus, dus ik kan niks op me laptop doen althans ik kan niet gamen…. komt allemaal wel weer goed maarja windows installeren duurt ook weer 3 uur met drivers erbij en programmas installeren.
15 juni 2006 om 23:50 #441549ow maar een rs is BLOED geill zeker met een MHR 80 CCTje 😀
16 juni 2006 om 08:43 #441550mulder[sst] :
Fredzzz :
malossi 70 (mhr-r ofzo) is ook zeer slijtvast hoor…. kan goed tegen warm lopers enzo (ivm zn fluiters)leuke prijs en verkrijgbaar heid ook 🙂
Die 70mhr-r is helemaal geen slechte cilinder hoor….
Ding is supergoed, alleen niet zo extreem als een mk pro race etc….Maar daarintegen wel weer slijtvaster…..
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.