Vespa-Ciao.NL
:: Vespaflappies rsje

Home Forums Perso’s Projecten Vespaflappies rsje

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vincent Vario
    Bijdrager

met een grote carburatie gaat het zeker leuk rijden,

ken ook een rs, met ongeveer de zelfde setup, rijd ook iets van 130 digi.

wel zorgen dat je er een binnenrotor opkrijgt!! rijd 10x zo lekker

Vespaflappie
      Topic starter

barry :
        En wat denk jij van de 250cc Aprillia RS

Super dingetje, als je die koopt ben je voor mij al de man…Echt een mooie machine en supergoed( kijk maar eens naar de 250cc races, appie altijd vooraan!)

@ edje, begrenzer heb ik alang niet meer en me koekblikkie is op dit moment een 211pk sterke Opel omega MV6 ui 94″….

Rs moet eigenlijk wel meer als 16pk leveren, tis verdomme een polini evo replica:P!

Carb word een 24 vlakschuif…28 vond ik net weer wat te….

Bedankt voor de leuke reacties:)

mulder[sst]

Vincent Vario :
          met een grote carburatie gaat het zeker leuk rijden,

ken ook een rs, met ongeveer de zelfde setup, rijd ook iets van 130 digi.

wel zorgen dat je er een binnenrotor opkrijgt!! rijd 10x zo lekker

zonder licht en elec start – ozo hjandig voor straatgebruikk
          en de 80cc top performance is helemaal niet te vergelijken met de cilinder van nefty gek
          dat zijn werelden van verschil, als ts zou ik gaan voor mhr80 of 70 hebo manston, kost wat meer maar dan heb je ook kwaliteit

Vespaflappie
          Topic starter

Hoe kom je bij 80 top performance?? Die heb ik allang neit meer, twas eerst een een 47mm gilardoni en nou een 50mm Aluminium Polini Replica….

Reken maar dat die ook wel gaat vegen en nogmaals, de mhr80 word echt verheerlijkt, zo goed is hij echt niet!

Hpi kan ook lichtspoelletje op;) Alleen voor koplamp maar ach, duw achter wel smartlampje;)

Geloof maar dattie nou na een tune beurtje ook veegt!

hansieb
            Moderator

De MHR 80 is ook gewoon een super ding man dat blaast echt het meeste eruit.

Hoogste bank die ik in een filmpje had gezien was 21.7 pk met mhr80 =)

Je hebt dan gewoon bijna een motor onder je billen.

Ben benieuwd flapke hoe het gaat rijden!

Jacky
              Bijdrager

mooi ding hoor.. rijdt toch ff anders als en vespatje he;) Vette shit ook die scooter cilinder.. en je kogels:P

Vespaflappie
                Topic starter

Met MK Pro race en Hebo manston is al 22+pk’s gehaald en die zijn goedkoper, wat ik wil zeggen is dus dat ze goed zijn maar voor 386 euri hun geld niet waard!…

mulder[sst]

hansieb :

dat was zeker die rode tzr van jeroen, 21,7 pk is echt zeker 6 pk overdreven, was op die brak afgestelde xsh bank.
                    MHR80 is een hele leuk cilinder maar ungetuned niet.
                    En ts wat bedoel je met vegen? boeken neem ik aan?

En jullie gaan echt geen 22 pk halen met een manston of PR.

hansieb
                    Moderator

mulder[sst] :

hansieb :

dat was zeker die rode tzr van jeroen, 21,7 pk is echt zeker 6 pk overdreven, was op die brak afgestelde xsh bank.
                      MHR80 is een hele leuk cilinder maar ungetuned niet.
                      En ts wat bedoel je met vegen? boeken neem ik aan?

Most du een filmpje hebben ZIP met MHR80 21.7 pk no bull shit….

Vespaflappie
                      Topic starter

mulder[sst] :
                        [

leer es lezen!!!! Ik zeg niet dat wij het halen, ik zeg dat het gehaald is!!!
                        Ik persoonlijk vind die 80mhr voor het idiote bedrag geen top cilinder, hij is zeker goed….Maar dat is een polini 1-poort bijv ook!

Als je wijsneuzerig wil doen, lees dan alles goed en ga dan pas commetaar leveren..!

mulder[sst]

jij zegt dat het gehaald is nou wow met een kreidler 50cc is ook 210 gehaald dan ga je toch ook geen kreid cilinder pas maken voor je am6?
                          en polini goed je bent gene met alles mhr?
                          en wie kloopt zn spul nou nieuw?

mulder[sst]

Most du een filmpje hebben ZIP met MHR80 21.7 pk no bull shit….

zucht we hebben het hier over am6 niet over piaggio

Kay
                            Bijdrager

Tis weer te merken dat mulder terug is:D

Fredzzz
                              Moderator

@ Vincent en Mulder, die cilinder van Nefty bleek toch een grote mee valler te zijn (na onderzoek 😛 samen met Flappie hier oh…), aldus flappie is het dus een replica, aangezien het een mhr-r is (r wat dus voor replica staat)… Maar wat ik dan niet snap is waarom nefty zegt dat het een ‘Racing Kit’ was, en hij kostte ook nog es 420 euro… en de replica is niet zo duur…

mijn vraag aan flappie, heeft de MHR-Replica (mhr-r) 70cc 47mm malossi ook vlinder poorte? Zou die dan even goed zijn als een ori ? hij is wel slijtvast en kan goed tegen potentiele warmlopers zover ik eroverhoor…

maar jah, mischien heeft nefty wel de ‘echte’ zoals hij zei 😛

@ mulder in dat geval, dat moeten we die cilinder er even af halen…

en jah ik las iets over interna-rotor enzo, maar er zijn polini binnenrotoren die licht kunnen verwerken en elec. start enzo…

Maar flappie, je gaat dus een 80mhr kopen :O :D… ownt… ik dacht dat je je rs ging verkopen? naja mischien loop ik ook achter…

hehe naja ik houd me bek nu over AM-345/6 blokken 😛 maar wou nog ff deze ‘injection basis op AM6’ ditech blok posten 😛 wel mooi vond ik, even onder je vespa proppen en boeken :P?!

suc6 🙂 en mulder niet zo veel zeuren anders weer een ban op je hielen 😛

mulder[sst]

fredz ik denk dat nefty niet de r heeft maar zich vergist..
                                  hij was wel degelijk snel en de malossi replicas zijn ook niet mis, zeker snel spul
                                  en su over ban, ik kreeg eerst niet eens een waarschuwing oid:S

Ik snap alleen niet hoe je elec start op een rotor krijgt, en polini maakt afaik geen rotors.
                                  Dat licht is maar 15 w ofzo stelt niks voor, totaal niet geschikt voor straatgebruik.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 56)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.