- Dit onderwerp bevat 28 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 7 maanden geleden door r32.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
13 maart 2011 om 15:54 #469350
dieseltank :
De mini zou ik beter afwerken, en in verhouden nog beter kloppend maken! ( achterkant..)de zijspan ziet er wel leuk uit, maar niet dat je zegt van WHOW.
het is nogal eigenlijk simpel gemaakt met de 4 hoekige kokers.Ik wil hem inderdaad eens flink aanpakken qua afwerking.
Momenteel zijn de lasnaden nog zeer duidelijk te zien.Maar wat bedoel je precies met de achterkant kloppend maken? Andere spatborden of wat?
Heb je nog ideeën voor het zijspan? Want je meot toch ergens je benen kwijt he haha.
13 mei 2011 om 22:02 #486629Ben afgelopen zondag meegereden met de Zuid-Limburg tour à VespaChopper.
Citta staat te koop.
En aan de mini ben ik alleen motorisch bezig.
Nu nog morgen een kickblok gaan ophalen, waar deze onder komt is nog niet bekend. Ik wil namelijk misschien een cruiser maken.13 mei 2011 om 22:51 #486633Ik moest op de limbotour eerst even hard lachen met iemand, daarna vond ik hem best vet (die chopper).
Ziet er ook gewoon tof uit als je rijdt, jammer dat jos niet mee was.
24 mei 2011 om 13:24 #48694624 mei 2011 om 15:44 #463426Ah, wel leuk dat jij hem hebt gekocht! Ik vond het altijd een super mooi snorretje, dus ik schrok even toen ik hem te koop zag staan 😉
Laat je hem zoals hij is? Ik hoop van wel. Voor de andere forummers: in het zomers zonnetje ziet deze snor er nog beter uit dan op de foto, erg leuk ding.24 mei 2011 om 20:23 #486963FonS :
Ah, wel leuk dat jij hem hebt gekocht! Ik vond het altijd een super mooi snorretje, dus ik schrok even toen ik hem te koop zag staan 😉
Laat je hem zoals hij is? Ik hoop van wel. Voor de andere forummers: in het zomers zonnetje ziet deze snor er nog beter uit dan op de foto, erg leuk ding.Bedankt voor de complimenten FonS 🙂
Ja deze foto’s zijn gisteren gemaakt toen de zon onder ging. Dit heeft niet echt een bijdrage aan het resultaat gegeven.
Als je de snor in levende lijven ziet (met een beetje zon erop) dan zie je pas hoe mooi hij echt is.
Hij is erg mooi geschuurd en gespoten, echt extreem glad, en hij heeft natuurlijk een paar leuke opties als:
– toeter
– remlicht (met LED-diode)
– kickblok
Maar ook de rest van de brommer ziet tip top in orde uit, blokje ziet er héél schoon uit en ook de ‘brug’ waar de snaar loopt is goed schoon.
Al met al ben ik erg blij met de brommer.
En aangezien hij 44,3 km/h gaat denk ik dat ik er mooi vanaf blijf.
dit is hard genoeg om zonder helm mee te vallen:P En met dit uitlaatje verklein je de kans op het bezoek van die mensen met van die blauwe petten op de kop.24 mei 2011 om 20:28 #486964Als ik 1 kleine opmerking mag geven; aangezien hij wat gemoderniseerd is met onderdelen van nieuwere types, zou ik er ook een nieuwe zadelhoes op zetten.
Dit had ik bij mijn snorretje ook gedaan, en persoonlijk vind ik het erg mooi tov zo’n oude. Volgens mij zou het dus niet misstaan op jouw snor.
24 mei 2011 om 21:08 #486966net ciaotje hoor!
maar wat mij eagle eye net ontdekte is je titel, wat is een olditmer? :pest
25 mei 2011 om 10:23 #486986FonS :
Als ik 1 kleine opmerking mag geven; aangezien hij wat gemoderniseerd is met onderdelen van nieuwere types, zou ik er ook een nieuwe zadelhoes op zetten.
Dit had ik bij mijn snorretje ook gedaan, en persoonlijk vind ik het erg mooi tov zo’n oude. Volgens mij zou het dus niet misstaan op jouw snor.Oke, dit lijkt mij inderdaad een stuk mooier, maar is deze hoes zo om te wisselen of wordt het dan het hele zadel? Want zo’n zadel van een nieuwe type wordt wel iets anders bevestigd (achterkant).
En ik wil eigenlijk nog van die vorkdempertjes maar die zoek ik nog 🙂@Pepko:
thx! En het is al gewijzigd in Oldtimer hehe.25 mei 2011 om 17:13 #487003Hoi Vespa chopper.
veel plezier met mijn ex ciao’tje.
Gr R32
25 mei 2011 om 21:12 #487017r32 :
Hoi Vespa chopper.veel plezier met mijn ex ciao’tje.
Gr R32
Dat zal zeker gaan lukken! 🙂
Echt een fijn brommertje, rijdt nu zo’n 39 bergop 🙂
Meer dan voldoende maar toch probeer ik nog eens die 76’er poulieJim
26 mei 2011 om 17:03 #487039VespaChopper :
Oke, dit lijkt mij inderdaad een stuk mooier, maar is deze hoes zo om te wisselen of wordt het dan het hele zadel? Want zo’n zadel van een nieuwe type wordt wel iets anders bevestigd (achterkant).
En ik wil eigenlijk nog van die vorkdempertjes maar die zoek ik nog 🙂Je kunt gewoon de hoes wisselen. Beugels voor de dempers zelf maken! En dan wat mooiere dempers kopen, die krijg je in alle soorten en maten bij de witgoed-onderdelen-verkoop-meneer.
31 juli 2011 om 18:28 #488907Update 😀
6 augustus 2011 om 11:24 #489022Hoi Vespa chopper ,
mooie golf cabrio zeg.
Gr R32
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.