Vespa-Ciao.NL
:: VespaChopper’s Perso (Chopper, Oldtimer, mini)

Home Forums Perso’s Projecten VespaChopper’s Perso (Chopper, Oldtimer, mini)

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaChopper
    Topic starter

dieseltank :
      De mini zou ik beter afwerken, en in verhouden nog beter kloppend maken! ( achterkant..)

de zijspan ziet er wel leuk uit, maar niet dat je zegt van WHOW.
      het is nogal eigenlijk simpel gemaakt met de 4 hoekige kokers.

Ik wil hem inderdaad eens flink aanpakken qua afwerking.
      Momenteel zijn de lasnaden nog zeer duidelijk te zien.

Maar wat bedoel je precies met de achterkant kloppend maken? Andere spatborden of wat?

Heb je nog ideeën voor het zijspan? Want je meot toch ergens je benen kwijt he haha.

VespaChopper
      Topic starter

Ben afgelopen zondag meegereden met de Zuid-Limburg tour à VespaChopper.
        Citta staat te koop.
        En aan de mini ben ik alleen motorisch bezig.
        Nu nog morgen een kickblok gaan ophalen, waar deze onder komt is nog niet bekend. Ik wil namelijk misschien een cruiser maken.

hansieb
        Moderator

Ik moest op de limbotour eerst even hard lachen met iemand, daarna vond ik hem best vet (die chopper).

Ziet er ook gewoon tof uit als je rijdt, jammer dat jos niet mee was.

VespaChopper
          Topic starter

Ik heb mijn nieuwe Kick ciao toegevoegd 🙂

FonS
            Bijdrager

Ah, wel leuk dat jij hem hebt gekocht! Ik vond het altijd een super mooi snorretje, dus ik schrok even toen ik hem te koop zag staan 😉
              Laat je hem zoals hij is? Ik hoop van wel. Voor de andere forummers: in het zomers zonnetje ziet deze snor er nog beter uit dan op de foto, erg leuk ding.

VespaChopper
              Topic starter

FonS :
                Ah, wel leuk dat jij hem hebt gekocht! Ik vond het altijd een super mooi snorretje, dus ik schrok even toen ik hem te koop zag staan 😉
                Laat je hem zoals hij is? Ik hoop van wel. Voor de andere forummers: in het zomers zonnetje ziet deze snor er nog beter uit dan op de foto, erg leuk ding.

Bedankt voor de complimenten FonS 🙂
                Ja deze foto’s zijn gisteren gemaakt toen de zon onder ging. Dit heeft niet echt een bijdrage aan het resultaat gegeven.
                Als je de snor in levende lijven ziet (met een beetje zon erop) dan zie je pas hoe mooi hij echt is.
                Hij is erg mooi geschuurd en gespoten, echt extreem glad, en hij heeft natuurlijk een paar leuke opties als:
                – toeter
                – remlicht (met LED-diode)
                – kickblok
                Maar ook de rest van de brommer ziet tip top in orde uit, blokje ziet er héél schoon uit en ook de ‘brug’ waar de snaar loopt is goed schoon.
                Al met al ben ik erg blij met de brommer.
                En aangezien hij 44,3 km/h gaat denk ik dat ik er mooi vanaf blijf.
                dit is hard genoeg om zonder helm mee te vallen:P En met dit uitlaatje verklein je de kans op het bezoek van die mensen met van die blauwe petten op de kop.

FonS
                Bijdrager

Als ik 1 kleine opmerking mag geven; aangezien hij wat gemoderniseerd is met onderdelen van nieuwere types, zou ik er ook een nieuwe zadelhoes op zetten.
                  Dit had ik bij mijn snorretje ook gedaan, en persoonlijk vind ik het erg mooi tov zo’n oude. Volgens mij zou het dus niet misstaan op jouw snor.

pepko
                  Donateur

net ciaotje hoor!

maar wat mij eagle eye net ontdekte is je titel, wat is een olditmer? :pest

VespaChopper
                    Topic starter

FonS :
                      Als ik 1 kleine opmerking mag geven; aangezien hij wat gemoderniseerd is met onderdelen van nieuwere types, zou ik er ook een nieuwe zadelhoes op zetten.
                      Dit had ik bij mijn snorretje ook gedaan, en persoonlijk vind ik het erg mooi tov zo’n oude. Volgens mij zou het dus niet misstaan op jouw snor.

Oke, dit lijkt mij inderdaad een stuk mooier, maar is deze hoes zo om te wisselen of wordt het dan het hele zadel? Want zo’n zadel van een nieuwe type wordt wel iets anders bevestigd (achterkant).
                      En ik wil eigenlijk nog van die vorkdempertjes maar die zoek ik nog 🙂

@Pepko:
                      thx! En het is al gewijzigd in Oldtimer hehe.

r32
                      Bijdrager

Hoi Vespa chopper.

veel plezier met mijn ex ciao’tje.

Gr R32

VespaChopper
                        Topic starter

r32 :
                          Hoi Vespa chopper.

veel plezier met mijn ex ciao’tje.

Gr R32

Dat zal zeker gaan lukken! 🙂
                          Echt een fijn brommertje, rijdt nu zo’n 39 bergop 🙂
                          Meer dan voldoende maar toch probeer ik nog eens die 76’er poulie

Jim

FonS
                          Bijdrager

VespaChopper :
                            Oke, dit lijkt mij inderdaad een stuk mooier, maar is deze hoes zo om te wisselen of wordt het dan het hele zadel? Want zo’n zadel van een nieuwe type wordt wel iets anders bevestigd (achterkant).
                            En ik wil eigenlijk nog van die vorkdempertjes maar die zoek ik nog 🙂

Je kunt gewoon de hoes wisselen. Beugels voor de dempers zelf maken! En dan wat mooiere dempers kopen, die krijg je in alle soorten en maten bij de witgoed-onderdelen-verkoop-meneer.

VespaChopper
                            Topic starter

Update 😀

r32
                              Bijdrager

Hoi Vespa chopper ,

mooie golf cabrio zeg.

Gr R32

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
                              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.