Vespa-Ciao.NL
:: Vespaboy&Nicks Mini Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Vespaboy&Nicks Mini Ciao

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

N!CKs

heb nog steeds geen velgen gevonden:(
      maar miss komen er citta velgen in. is ook wat mooier.
      het frame is nu naar de lasser gebracht. dus zal binnen een week klaar zijn hoop ik.
      verder gaat het er project goed.(eigenljik nie veel gedaan, maarjah:D)

Bartjee
      Donateur

Hier kan je misschien de velgen vandaan halen;) Hij wil em namelijk ook wel in onderdelen weg doen.

EDIT: kheb de link eve weggehaald omdat ie (op mijn pc tenminste) de perso nogal breed maakte:P

LeMoN
        Bijdrager

ik heb een vraagje heh, als je zo’n mini ciao maakt, is hij dan nog steeds gangbaar voor op de weg, dus te verzekeren en met kenteken enzo? 😛 lijkt me wel cool om zo’n ding te hebben ;P

Rebel

er is zon how to van een mini ciao daarin staat welke wielen je kan halen leken me wel overal verkrijgbaar?

Jeroen
            Bijdrager

LeMoN :
              ik heb een vraagje heh, als je zo’n mini ciao maakt, is hij dan nog steeds gangbaar voor op de weg, dus te verzekeren en met kenteken enzo? 😛 lijkt me wel cool om zo’n ding te hebben ;P

dacht ut niet he:D

N!CKs

@bartjee, daar had ik heen gemaild, maar hij doet ze niet in onderdelen weg. dat schrijft hij erbij omdat hij anders €9,- moet betalen. dat mailde hij mij terug.

@lemon, ik denk het niet. maar zal idd wel vet zijn:D

@rebel,jah dat weet ik. maar dat zijn zon dikke kruiwagen wielen en die vindt ik er nie mooi onder staan.

@jeroen, idd.

VespaAvanti
                Donateur

N!CKs :
                  @bartjee, daar had ik heen gemaild, maar hij doet ze niet in onderdelen weg. dat schrijft hij erbij omdat hij anders €9,- moet betalen. dat mailde hij mij terug.

@lemon, ik denk het niet. maar zal idd wel vet zijn:D

@rebel,jah dat weet ik. maar dat zijn zon dikke kruiwagen wielen en die vindt ik er nie mooi onder staan.

@jeroen, idd.

Citta wielen moet je erin zetten.:thumb
                  Heb ik bij m’n eigen miniciao ook gedaan.;)
                  Hij wordt dan niet zo klein als die van barry bijvoorbeeld maar het scheelt toch een stuk.:D

@Lemon, ik denk dat het opzich best gaat.=)
                  Als je een frame met kenteken hebt en dat bouw je om tot mini dan is de kans klein dat ze je wat kunnen doen.
                  Als alle lasnaden mooi afgewerkt eruit zien.
                  Je kan hem dan verzekeren en kenteken heb je ook.
                  Het enige waar ze dan een boete voor kunnen geven is omdat de maten zoals bv de wielbasis niet kloppen.
                  Ik ben in mijn brommertijd van nu bijna 2 jaar pas 4x aangehouden vanwege rollerbank of papieren laten zien dus ja, moet kunnen met niet al te veel boetes.8)
                  Mischien vinden ze het wel geinig waardoor ze je geen boete geven:lol

N!CKs

okej, dan zullen we is citta wielen gaan zoeken, hebbe we eigenlijk al gevonnde maar wiste niet of ze pasten.
                    idd, miss wel als je idd gewoon geschouwd frame mini maakt.

maar zal foto’s maken als hij klaar is en da is miss la vandaag.

N!CKs

nog niet alles is klaar.
                      maar tank is gelast, moet alleen nog een keer omdat er wat kleine lekjes inzitten.
                      en de achterbrug is al klaar.
                      voor de rest moet alles nog gemaakt worden.

barry
                      Donateur

Kijk,je bouwt zelf een mini-of niet.Dus horen daar GEEN citta wielen onder!!!Het mooiste=dat je alles zelf zoekt & samensteld.
                        Zo’n wieltjes krijg je gewoon gratis bij een wielerwinkel hoor.Even de moeite doen om ze van het schroot te halen.

N!CKs

idd, maar dat vindt mij broertje te veel werk. hij is meer van hem, omdat dat frame van hem is etc.
                          en dan is hij ook wat hoger. maar kan naar een hoop tijd wel vna die kleine wieltjes onder.

jordy
                          Bijdrager

nick veel succes ermee
                            lijkt me een vet projectje
                            ik was laatst met van vrienden aan het chillen in het dorp
                            kom etr opeens ook zo een mini ciao langs knallen
                            zag er vet uit
                            van van dichtbij was het een gaar ding (niet mooi afgewerkt enzo)

N!CKs

oo, dat is dan wel jammer dat hij niet zo goed is afgewerkt.
                              wij werken hem wel mooi af, bij de tank etc. de lasnaden wegwerken en dan nog in een mooi kleurtje spuiten.

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
                            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.