Vespa-Ciao.NL
:: VespaAvanti’s Vespa’s

Home Forums Perso’s Projecten VespaAvanti’s Vespa’s

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 340)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Moderator

Dan zitten je knieën gewoon in de 90graden stand, superchill inderdaad:)

SpeedDemon
      Bijdrager

Ik heb er de standaard pedalen opgezet en dat toert ook heerlijk.

VespaAvanti
        Topic starter

Ik heb ze er eigenlijk opzitten omdat ik de lui ben om ze om te zetten naar gewone:P
          Maar het rijdt idd wel een stuk fijner ja:thumb
          Binnenkort heb ik de kickinrichting weer nodig trouwens, komt een anders blok onder voor de NoordHollandTour:D

VespaAvanti
          Topic starter

Vandaag ff de topsnelheid gemeten.

91 autoteller:thumb
            We hebben die autoteller al een GPS gemeten, zit op die snelheid 3 km/h in wat betekend dat het zo’n 87/88 GPS is=)
            En dat met een STANDAARD 46 polini!
            Speedbuxy, ik heb jou afgelopen 11-stedentour het volgende nog horen zeggen:

”Als je mij er met een standaard 46 polini uitrijdt mag je me 43 euro hebben”

Volgende tour maar ff racen dan:fuck2:@:pest:duivel

😛

sjlabbie
            Bijdrager

Vespa avantie dat vind ik echt raar hoe kan het dan dat ik met 46 polini 13/13 maar net 60 haal? (speedengine) jij evo.
              Maar dan nog?

VespaAvanti
              Topic starter

Ik haal met KickspeedEngine en 46 Polini 79 GPS;)
                Mischien ligt het aan de persoon die het in elkaar zet en afsteld:pest

😛

sjlabbie
                Bijdrager

jah zou kunnen maar dan nog dit heeft NIETS met afstellen te maken trek bruut loop goed stoterd niets maar gaat GVD niet harder:O
                  kan dit komen door snor kruk of zou dit niet uit moeten maken? (ik weeet niet wat voor kruk in dit blok zit)

VespaAvanti
                  Topic starter

Het zou opzich kunnen maar dan moet je alsnog ZEKER harder gaan dan 60.
                    Probeer het eens met poulie, mischien zit er iets niet helemaal lekker in je vario.

sjlabbie
                    Bijdrager

Jah dat zou kunnen.
                      Maar bij mijn vario komt de snaar tot 1 cm onder de rand dit is normaal neem ik aan?

SjoerdCiao
                      Donateur

Mooie snelheid met een Proma cc’tje:D

Gijhys
                        Bijdrager

@ sjlabbie
                          De snaar hoort eigelijk mooi tegen de rand aan te liggen dus helemaal bovenin de poulie van je vario.. je kunt dit oplossen door je blok naar achteren te zetten totdat de snaar mooi boven in de poelie ligt;)

sjlabbie
                          Bijdrager

Ik denk dat jij bedoeld de pouli van de Koppeling!!!
                            Ik bedoel dat als de vario varieert dat hij dan tot bove in moet komen in de vario of niet helemaal

Gijhys
                            Bijdrager

oooh jij bedoeld voorvario:P ik had het inderdaad over de achterkoppeling(met poulie dus). nja sorry voor offtopic Stephan!

speedbuxy
                              Bijdrager

VespaAvanti :
                                Vandaag ff de topsnelheid gemeten.

91 autoteller:thumb
                                We hebben die autoteller al een GPS gemeten, zit op die snelheid 3 km/h in wat betekend dat het zo’n 87/88 GPS is=)
                                En dat met een STANDAARD 46 polini!
                                Speedbuxy, ik heb jou afgelopen 11-stedentour het volgende nog horen zeggen:

”Als je mij er met een standaard 46 polini uitrijdt mag je me 43 euro hebben”

Volgende tour maar ff racen dan:fuck2:@:pest:duivel

😛

Als mijn brom goed voelt en de situatie is juist(geen dikke tegen wind:D) dan boek ik z,on tamme poep 46 erop sloffen uit met m,n trouwe 43 euro,tje:thumb
                                En opzich hoeft een raceje niet eens zet hem maar eens op je rollerbank, mijn 43 euro draait een kleine cm over de 2kw heen op mijn roller.

Edjuh
                                Bijdrager

sjlabbie :
                                  jah zou kunnen maar dan nog dit heeft NIETS met afstellen te maken trek bruut loop goed stoterd niets maar gaat GVD niet harder:O
                                  kan dit komen door snor kruk of zou dit niet uit moeten maken? (ik weeet niet wat voor kruk in dit blok zit)

Dat je uit een 46mm veel meer haalt met evo is wel bekend, zal met vulling te maken hebben.

Toch mooi voor zo’n ’tamme’.

Probeer dat blok van arvid eens stephan, dat moet zeker wel de 100 halen.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 340)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.