- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 57 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
1 februari 2010 om 00:26 #457644
Dat jij nog niet eens een perso had was me niet eens opgevallen:D
Ben je maar laat mee:pest:D
Maar geeft wel weer extra werk om het te volgen want ben benieuwd naar je activiteiten
En dat voorvorkje in die ciao staat zeker niet raar

Zou haast zelf weer over ciao nadenken als m,n rug niet meteen in protest ging:D1 februari 2010 om 16:26 #457660Ik ben er inderdaad heeeeeeeeeeeel laat mee Andree:con
Maarja, beter laat dan nooit he:DIk vindt de vork zelf ook zeker niet verkeerd staan, weet nog van 2 jaar geleden (toen ik hem er ook in had) dat het echt verrektes lekker rijdt, en remmen kan je hiermee ook als een maloot!

Opzich is een Ciao nog steeds mogelijk Andree, pak je gewoon het laatste model (die met vering in de zadelpen) ander vorkje er in en gassen maar;)
1 februari 2010 om 17:40 #457666Leuke perso Stephan, werd inderdaad tijd he.
Volgens mij heb ik al een vermoeden wat voor blok eronder komt? Lijkt het op een getunede kickevo of is het iets anders?:P1 februari 2010 om 17:44 #457667
Vespa Ciao!Was jij ook niet die kerel die zo`n ciao bakbrommer had gekocht. Hoe staat het daarmee?
1 februari 2010 om 19:25 #457674
knorroNooh G eindelijk een perso, nu nog ff volpompen;) maar SowieSo vers Oom Atti
1 februari 2010 om 19:27 #457675Thanks Bart

Je denkt in de goede richting, al wordt het waarschijnlijk niet geheel wat je zou verwachten:DVespa Ciao!: klopt, meer info volgt met de tijd;)
6 februari 2010 om 20:10 #457871Even een tussenupdate:
Vanochtend met frisse zin verder gegaan.
Ben eerst even met het blokje aan de slag gegaan, toen dat allemaal tegen zat ben ik maar met het frame verder gegaan.
Achterrem aangesloten, werkt perfect, toen maar ”ff” de aanlopende voorrem fixen dacht ik.
Zal even in het kort neerzetten wat ik allemaal heb geprobeerd:3 setjes remblokken, 2 verschillende remplaten, andere vorkpoten, ringetjes op andere plaatsen, dikke en dunne, remblokken afschuinen.
Toen had ik nog steeds het zelfde probleem, de remplaat trekt zich krom, hoe ik me best ook doe, krijg het niet weg.
Naja, dan maar Bravo rempoten er in dacht ik.
Zo gezegt zo gedaan, zelfde probleem, en dit terwijl ik dit nog nooit bij deze vorken heb gehad.Maargoed, komt er op neer dat ik vandaag ruim 7,5 uur gesleuteld heb en geen steek verder ben gekomen:con
Morgen weer met frisse tegenzin verder.
6 februari 2010 om 20:20 #457872Hahahhahaha, heb ik 2 van de 3 keer als ik de schuur induik. Succes Stephan!
6 februari 2010 om 20:20 #457873Morgen weer een nieuwe dag !
Beetje hobbyen blijft leuk , succes ermee
6 februari 2010 om 20:24 #457874Thanks

Nou Olaf, dit is eigenlijk niet leuk meer te noemen, weet eigenlijk niet wat ik nu nog kan proberen:con
Me laatste hoop heb ik op het proberen van NOG een ander voorwiel.
Maarja, we zullen zien…6 februari 2010 om 20:31 #457877leuke perso man!
jammer dat jij buiten moet sleutelen met 40 brommer’s dat wel, zoiets zou iediaal zijn binnen!.
heb jij toevallig nog een lange as voor me, zoals jij op de foto hebt?
heb een SI voorvork in mijn ciao zitten en mis enkel dat nog, zou erg geholpen zijn.veel succes me hobby’e
6 februari 2010 om 20:38 #457878Thanks man

Beter koop je een nieuwe as op JMPB, gewoon een voor Citta;)
Loopt jou rem niet aan dan?:P10 februari 2010 om 18:47 #457985Weer ff een fotoloze update.
Ben de zondag na het remdrama weer vrolijk verder gegaan.
Na 4 uren proberen en verwisselen vondt ik het goed geweest en heb ik het opgelost door een wat minder goede manier.
Maargoed, foto’s en verdere uitleg daarvan volgen nog;)
Verder heb ik ook het blokje in elkaar gezet, wat vandaag zijn eerste plofjes liet horen samen met een luid BWHOAAP! geluid
Hiervan blijf ik de foto’s ook nog ff schuldig.
Meer volgt:D10 februari 2010 om 20:17 #457990jij hebt toch ook nog een splinternieuw blokje, een van de allerinteressantste die er is voor vespa?
dus die komt er onder??
(ik zag je maandag nog rijden in de kerkstraat met een zw porsche).10 februari 2010 om 20:33 #457992Je blokje klonk best fel stephan! Komt vast goed allemaal 😉
(ik rijd je er toch wel uit:lol) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.