- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 57 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 juli 2011 om 12:20 #488267
Dat hoeft niet meer Alex:D
Ik had ook over een koffer gedacht:

Alleen toen bedacht ik me dat ik nog van die fietstassen met haken had liggen:

Dat staat toch al niet dus een lelijk zadel maakt dan ook niet meer uit:P
Heb er een Ciao Mix zadel in gehad alleen is die zadelpen helaas te dun dus kan ik hem niet vast zetten:(
Ben nu voor een cheap zadel met verende zadelpen aan het kijken, alleen zijn die 2de hands al 20 euro wat ik toch een beetje TE van het goede vind.Fietstassen passen trouwens ook op de Grillo, staat een beetje raar laag maar het past:D
9 juli 2011 om 16:50 #488276VespaAvanti :
Ik had ook over een koffer gedacht:
Damn dat lijkt haast wel een grafkist zo groot is die:D
VespaAvanti :
Heb er een Ciao Mix zadel in gehad alleen is die zadelpen helaas te dun dus kan ik hem niet vast zetten:(Dan had jij dus het omgekeerde van mij.
Ik zou het mix zadel even checken, maar kreeg de zadel pen van m,n tiff er never uit omdat er een opvul ring tussen zit:(
Zit zo vast dat ik het zadel haast niet eens naar links en rechts kon bewegen.
Maargoed ik ga gewoon met dat foei lelijke bruine ding rijden want die zit verder wel master
Laag stuurtje heb je trouwen:lol
9 juli 2011 om 21:55 #488292Mooie grafkist he:D
Zou bijna een lijk in passen zo groot is hij idd:P
M’n stuur is idd vrij laag, had op dat moment zo snel niks anders voor handen, moet eerlijk zeggen dat ik het niet verkeerd vind rijden
Kwa zadel heb ik nu ingezet op spulleke, die heeft als het goed is een verende zadelpen met zadel voor me geregeld via zijn werk, die zet ik er morgenvroeg nog snel ff op.
Mocht dat niks zijn of niet passen dan wordt het ff doorbijten op de tour en savonds met de billen in een warm badje hangen:lol9 juli 2011 om 22:08 #488293
Spulleke!Dan hopen we dat het wat wordt of niet Ouwe Noest 😛
9 juli 2011 om 22:11 #488294Moet jij zeggen, lamme tak:D
9 juli 2011 om 22:19 #488295
Spulleke!hoho niet schelden he:D:pest
Edit: hieronder ja dus jij toch ook:D9 juli 2011 om 22:21 #488296Spulleke! :
hoho niet schelden he:D:pestOfftopic offtopic:pest
14 september 2011 om 12:59 #463487Bij deze maar weer eens een update in m’n perso.
Inmiddels heeft de Grillo alweer heel wat km’s gemaakt met het ragblok wat een stukje hierboven beschreven wordt, dit liep precies zoals ik gehoopt had, een stukje sneller en iets meer koppel bovenin dan met een standaard DR Evo
Sinds kort heb ik maar eens de moeite genomen om uit te zoeken hoe ik filmpjes moet plaatsen op youtube, vandaar dat ik ook maar eens een rollerbankfilmpje heb geschoten.
In het begin is het blokje nog STEENKOUD:D Ding heeft een paar weken stilgestaan en aan het begin van het filmpje loopt hij krap 30 seconden:D Vandaar het 4-takten en de wat baggere prestatie’s in het begin van het filmpje.
Met warm blok trekt hij nog steeds een leuke 1,8 KW.
Met de voeten op de brommer dus.Deze setup gaat zeer binnenkort plaats maken voor een (hopelijk) nog snellere, meer hierover volgt
14 september 2011 om 13:33 #427873Je kan de 2kw denk ik haast wel halen als je die buis eraf haalt.
Deze kost bij mij namelijk altijd een 0,1 a 0,2kw, en bij vespa hoort ie er ook niet op gezien die geforceerde koeling heeft.
(die buis is puur voor mb,tje en puchjes die op rijwind koeling rijden)
Maar des al niet te min zo ook al slechte score
14 september 2011 om 13:46 #46385014 september 2011 om 16:41 #489147VespaAvanti :
Deze setup gaat zeer binnenkort plaats maken voor een (hopelijk) nog snellere, meer hierover volgt
Avanti @ youtube : -)
Lekker blokje man! Ik ben benieuwd naar de opvolger.
14 september 2011 om 22:16 #489795Thanks voor de reactie’s

Andree: Die buis heb ik er altijd aan, heb nooit echt gemeten of er verschil is met of zonder.
Tijdens het rijden krijg je ook koeling over je blok dus ik vind die extra bries over m’n cilinder en kop nooit verkeerd.
2 Kw kan hij ook halen als ik een belg monteer ipv Simo, alleen dat duurde zo lang met optrekken dat ik voor de Simo ben gegaan.
Opvolger van dit blokje moet toch wel 2,3 Kw gaan trekken is mijn doel:D14 september 2011 om 22:59 #489796
Spulleke!Zeker Huuuuuuuuuu!:D
15 september 2011 om 11:21 #489803
Waarom?Mooi bezig Avanti
Is het normaal dat iedereen hier op het forum tegenwoordig een rollerbank thuis heeft:?Wel valt je doel van 2,3kw me wat tegen aangezien je zij dat je juist harder wilde, ik ben namelijk al goed bezig met dieeten en voor m’n verjaardag vraag ik een aerodynamisch pak:D
15 september 2011 om 11:34 #489804Thanks Max

Een rollerbank is tegenwoordig inderdaad normaal, ik heb hem al jaren, word tijd dat jij er dus ook een aan gaat schaffen:D
Maar zie nu idd dat jij 2,6 Kw trekt, ik zal mijn doel dus even opschroeven naar 2,8 zodat ik je in ieder geval goed voorbij kom vliegen:P
Dat aerodynamische pak is trouwens nog niet eens zo’n slecht idee, denk dat ik dat ook maar voor m’n verjaardag ga vragen:D -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.