- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 57 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 mei 2011 om 23:50 #487078
Dat is idd altijd goed volk om erbij te hebben

Worden weer mooie racejes voel ik al aankomen:D@stephan
Dan weeg je dus gewoon een dikke 20kg minder.
En maar opscheppen als je 2km sneller als me gaat:pest:D
Leg voortaan bij jou gewoon 2 zakken zand van 10kg ps neer dan is het pas eerlijk:D
Ewout die hierboven genoemd word weet ook wat sportief racen is dus je past je maar gewoon aan:D28 mei 2011 om 08:10 #487070Zal ik morgen ook met poulie en snelle overbrenging gaan rijden?? Whehehe, kijken wie dan de snelste is:pest
28 mei 2011 om 08:32 #487095Ben benieuwd stefan wat hij doet, dacht dat je een SE carter zou gaan gebruiken 😛
Zal ik morgen anders op de fiets of step gaan:pest:pest
28 mei 2011 om 09:12 #487096speedbuxy :
Dat is idd altijd goed volk om erbij te hebben
Worden weer mooie racejes voel ik al aankomen:D@stephan
Dan weeg je dus gewoon een dikke 20kg minder.
En maar opscheppen als je 2km sneller als me gaat:pest:D
Leg voortaan bij jou gewoon 2 zakken zand van 10kg ps neer dan is het pas eerlijk:D
Ewout die hierboven genoemd word weet ook wat sportief racen is dus je past je maar gewoon aan:Dbahaha, zakken zand:P nou als jet het sportief wilt hebben en ewout rijd mee, mag zelfs jij André, met 20 kg zand gaan rijden en avanti dan bijna met 40 kg:P dan is het pas eerlijk:P
Mike28 mei 2011 om 10:23 #487097Die dikke mensen zijn gewoon jaloers:P
Ga naar de sportschool en ga gezond eten dan zit je zo op een gezond gewicht en hoef je ook niet te zeuren over zandzakken:pest:PFrank: SE komt Simo Zijinlaat op maar dat is nog even toekomstmuziek;)
28 mei 2011 om 10:23 #487098Mike :
mag zelfs jij André, met 20 kg zand gaan rijden en avanti dan bijna met 40 kg:P dan is het pas eerlijk:PIk ben voor:haha
@avanti
Wacht jij maar af joh
Ik heb jou eet gewoonte nou al een paar keer gezien en het is puur jou leeftijd die dat nog kan hebben.
Ik kon tot m,n 27e ook alles gewoon eten zonder er dik van te worden, alleen rond je 30e gaat je stof wisseling nog een keer langzamer werken en komt het eten er dus nog sneller bij in kg,s.
Dus deze zin onthoud ik wel en word je rond je 30e nog wel een paar keer best in gepepert.
Tot die tijd heb je qua racejes gewoon geen recht van spreken:pest:D28 mei 2011 om 10:27 #487099Ben je uitgeluld Andree, omdat je geen reactie geeft op mijn verhaal?:P
Ik zag je reply pas staan toen ik op reply drukte om op mike te quoten
28 mei 2011 om 11:12 #487100speedbuxy :
Mike :
mag zelfs jij André, met 20 kg zand gaan rijden en avanti dan bijna met 40 kg:P dan is het pas eerlijk:PIk ben voor:haha
@avanti
Wacht jij maar af joh
Ik heb jou eet gewoonte nou al een paar keer gezien en het is puur jou leeftijd die dat nog kan hebben.
Ik kon tot m,n 27e ook alles gewoon eten zonder er dik van te worden, alleen rond je 30e gaat je stof wisseling nog een keer langzamer werken en komt het eten er dus nog sneller bij in kg,s.
Dus deze zin onthoud ik wel en word je rond je 30e nog wel een paar keer best in gepepert.
Tot die tijd heb je qua racejes gewoon geen recht van spreken:pest:Dumzzz ik ben 33 en kom nog steeds geen gram aan ,en nee ik zit niet aan de coke ! voor dat dadelijk geroepen wordt 😛
28 mei 2011 om 12:24 #487101mikerosauer :
umzzz ik ben 33 en kom nog steeds geen gram aan ,en nee ik zit niet aan de coke ! voor dat dadelijk geroepen wordt 😛Jamaar in weert is het ook gewoon heel sober leven:D
Zit niet eens een fatsoendelijke donor tent dus dan kan je ook niet snel te dik wezen:haha28 mei 2011 om 13:13 #487102Die zit er zeker Andree, en wel op 2 km afstand van Mike, bij het station, dus wat is het probleem:D
Heb de Grillo net ff wat beter afgesteld trouwens, ben van sproeier 74 naar 70 gegaan, hij trekt nu een leuke 1,9 KW op de roller :haha
Sta er echt van te kijken:D
Ik heb wel respect voor je Andree, want ik ben nu al op poulie uitgekeken, grote kans dat ik morgen dus met een andere aandrijving aan de start verschijn :whistle28 mei 2011 om 16:01 #487110VespaAvanti :
Die zit er zeker Andree, en wel op 2 km afstand van Mike, bij het station, dus wat is het probleem:DDan komen jij en mike daar dus gewoon veel te weinig:D
Maar volgende keer limbo wil ik hem checken ook
En sissy je weet gewoon niet wat lekker rijd:pest:D
En die 1,9kw geeft dus gewoon aan hoeveel het schilt als ik met mijn reet druk op de bank zit of jij:D
(leg anders maar die 20kg zand voorvast achterop en bank dan nog eens:D)Maar ik heb nu de belg erop met proma cc en dat trekt de citta nog erg netjes, vond het alleen voor m,n gevoel niet echt sneller en wou nog even banken alleen toon liep er net een wolk leeg.
Maar je komt maar mooi met poeli das wel zo leuk
en dan zal je zien dat het met toeren ook veel minder erg is dan in korte stad of dorps ritjes.
Want hier in de stad vind ik poeli ook niet echt top, maar das op toertjes 100% anders qua beleving/gevoel.28 mei 2011 om 17:04 #487114
AnoniemPoelie For The Win! Ik vind die Grillo trouwens ook heel erg vet.
28 mei 2011 om 18:31 #487118Volgende LimboTour gaan we die tent checken Andree

Vario zat er onder, maar had er geen geschikte snaar voor aangezien een Grillo-brug nét 3 cm korter is dan een SI-brug:con
En dat verschil in gewicht doet hem niet zo heel veel, want het was een overtuigende 1,9 met flink kracht, als ik heel precies was was het 1,93 KW:D
Maargoed, poulie ligt er al weer onder en nu met een Simo koppeling ipv de belg, dat scheelt nét dat beetje waardoor hij wat sneller in z’n boost zit, hij trekt nu weer 1,7 KW met een bak toeren waar je bang van word:D
Dus we zullen het morgen zien Andree, opzich vind ik het nu niet meer zo verkeert rijden met poulie en zeker niet als we straks lange stukken gaan touren
Vertigo: Thanks man
28 mei 2011 om 22:40 #487128Feit blijft zet jou op mijn brommer en zelfs mijn brommer gaat hard! Gewicht scheelt nogal veel helaas. Tevens wel de goedkoopste manier van opvoeren. Dieeten!
28 mei 2011 om 22:48 #487129Ja gewicht schilt zeker.
De 1e 11steden toer was ik nog rond de 85kg toen kon ik poeli 80 met belg goed trekken op de ciao.
Toen ik wat zwaarder werd moest de belg al vervangen worden voor een simo en zelfs dat wat op het laast al wat te zwaar.Maargoed ik ben vanaf de nieuw jaars toer tot nu al een goeie 10kg kwijt dus eind van het jaar boek ik je er weer standaard uit jonguh:D
Maar mooi dat je weer poeli rijd, weet zeker dat het je qua toer rijden echt niet tegen valt
En ook qua optrekken hebben we nu leukere racejes
(want normaal was ik je na een bocht altijd meteen weer kwijt:lol) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.