- Dit onderwerp bevat 339 reacties, 57 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 11 jaren, 7 maanden geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
5 mei 2010 om 17:17 #460969
Haha, mooi dat je hem al zo snel geplaatst hebt Tim:lol

Let ook vooral op het ”Sil gas handje”:PVoor ik er een tour mee ga rijden wil ik hem eerst eens goed aanpakken, de bak is echt goed rot namelijk dus dat moet eerst ff gefixt worden;)
5 mei 2010 om 20:25 #460975Geile ss50.
Wel grappig dat mijn moeder al zeurt bij 4 brommers, en jij er een stuk of zeven hebt staan :P.
Wel een mooie verzameling.5 mei 2010 om 20:33 #460976VeldMuijz :
en jij er een stuk of zeven hebt staan :P.Hmm, ietsje meer dan dat =)
@Avanti, die porter trekt nog goed weg zeg:D
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno6 mei 2010 om 15:30 #460982Thanks VeldMuijz

Haha, het scheelt niet veel of je kan een 0 achter die 7 zetten:conDat vond ik ook al Arvid, 1 op 14,5 vertandingPOWER!!!:D
Denk dat het nog wel harder kan trouwens, ligt nu een pouliesnaar op en de schijf met bronzen bus is echt helemaal gaar, zo erg dat hij meestal niet eens gelijk terug varieert:P18 juni 2010 om 20:11 #462132Update:
Ben de afgelopen dagen weer eens druk in de weer geweest met de kick Evo Engine

Had hem al eens in elkaar gehad met een 46 pinasco, de vollewangen kickkrukas, en een pinasco vliegwiel.
Dit wilde niet echt lekker lopen, vandaar dat ik hem er al snel weer onderuit had gehaald.
Toen bleken de lagerpassingen van de krukas ook nog eens zwaar rot.
Genoeg reden dus om hem weer uit elkaar te trekken.
Heb er nu een orgineel afgedraait vliegwiel en een orginele kickkrukas inzitten (geen volle wangen dus) en als cilinder de AW Tuned 46 Polini!
Uitlaat is een omgelaste Proma CC.
Resultaat:Loopt al vrij aardig na wat afstelwerk, heb er nu rond de 5 gram rollen en een sproeier 88 inzitten.
Het probleem is alleen dat de inlaat een takkeherie maakt waar je bang van wordt, de proma met dichtgeslipte (en dus lawaaierige) demper is er echt helemaal niks bij!
En het probleem is nu alleen dat de standaard Vespa vario niet echt lekker varieert voor dit blok.
Hij draait eerst een bepaald toerental en als de vario dan eenmaal uitgevarieert is en hij verder gaat in toerenopbouw gaat hij pas echt janken en begint de echte trekkracht pas.
Ik kan er nu NOG lichtere rollen inpleuren om dit probleem op te lossen, alleen zit ik dan gelijk weer met een veel lagere topsnelheid te kijken:con
Denk dat ik nu toch maar weer eens verder moet gaan met het FOX koppeling gebeuren, denk dat het dan wel lekker moet rijden, de potentie is er in ieder geval
:duivel
Een oude Simo Racing om om te lassen naar 26mm uitlaatpoort moet ik trouwens ook maar eens naar opzoek, volgensmij scheelt dat ook nog wel wat:D
Foto’s of een filmpje heb ik helaas (NOG) niet, maja:P19 juni 2010 om 12:13 #462141Misschien een idee om zelf een luchtfilter(box) te maken die wat beter dempt, gebruik je het polini of het malossi filter?
20 juni 2010 om 18:12 #462171Vanzelfsprekend gebruik ik de Malossi, de polini is geen filter, dat weet iedereen:D
Opzich klinkt het nu wel lache, als de kappen en het voetplankje er op zitten is het te doen, een opgevoerde scooter maakt meer lawaai, maarja, die maken standaard lawaai he:P20 juni 2010 om 18:18 #462172VespaAvanti :
Thanks VeldMuijz
Haha, het scheelt niet veel of je kan een 0 achter die 7 zetten:conHahahah, dan heb groot hok hebben zeker, maar ik neem aan dat je ze bijna allemaal hebt laten schorsen,
Ben je wel heel wat flappen armer ofniet?20 juni 2010 om 18:46 #462164Meeste is gewoon verzekerd, verzamelpolis, kan je 14 brommers verzekeren voor maar 114 euro per jaar samen

Naja, die flappen valt mee, ik heb altijd alles op het juiste moment gekocht, heb eigenlijk alleenmaar superkoopjes gedaan altijd:P21 juni 2010 om 00:09 #462179Neemt niet weg dat je in het zuiden woont, waar iedereen tegen bodemprijzen die brommers verkoopt :lol
21 juni 2010 om 10:32 #462180Daar zit zeker wat in:P
Maargoed, heb er ook zat die van verderweg komen hoor;)25 juni 2010 om 21:41 #462326UPDATE:
EINDELIJK kwam er dan eens een Italjet Pack 2 op m’n pad, en dan ook nog maar eens 18 km van thuis!=)
Genoeg gelult, foto’s!

Krijg je een beetje de indruk hoe klein zo’n kreng is:D
En natuurlijk het kenteken

Trotste eigenaar:PIn de advertentie stond dat hij nog geen 100 km gelopen heeft, dit is ook echt zo!
De verkoper heeft de Pack zelf een paar jaar geleden in Duitsland gekocht, toen was hij nog NIEUW en had 0 km gelopen!
Niet te geloven toch!=)
Als nieuw8) Wat zeg ik, het is nieuw!=)
Bling bling:D
Hij staat nu lekker warm op m’n slaapkamer, weten m’n ouders alleen nog niet maargoed:whistle:PDat was het weer, reactie’s zijn welkom
25 juni 2010 om 22:37 #462329Die is zeker nog zeer vers
die kan idd nooit veel gelopen hebben.
Maar is mooi dat deze pach ook weer bij een echte liefhebber is terecht gekomen
Je bent trouwens wel een echte polini fan als ik je stelling zo bekijk.25 juni 2010 om 23:20 #462330Ja die miste nog in de verzameling , wel ff je AW getunde 80 evo dr onder testen :lol
Wel leuk, wheely trekken op je vouw snor =)
Gefeliciteerd:D
26 juni 2010 om 06:28 #461664echt gruwlijk stephan=)
echt een gave machine man,en dat er nog zo top uitziet is helemaal gaaf.veel plezier ermee kerel!
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.