Vespa-Ciao.NL
:: VespaAvanti’s Vespa’s

Home Forums Perso’s Projecten VespaAvanti’s Vespa’s

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 340)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Topic starter

Haha, mooi dat je hem al zo snel geplaatst hebt Tim:lol:thumb
      Let ook vooral op het ”Sil gas handje”:P

Voor ik er een tour mee ga rijden wil ik hem eerst eens goed aanpakken, de bak is echt goed rot namelijk dus dat moet eerst ff gefixt worden;)

VeldMuijz
      Bijdrager

Geile ss50.
        Wel grappig dat mijn moeder al zeurt bij 4 brommers, en jij er een stuk of zeven hebt staan :P.
        Wel een mooie verzameling.

ArvidW
        Donateur

VeldMuijz :
          en jij er een stuk of zeven hebt staan :P.

Hmm, ietsje meer dan dat =)

@Avanti, die porter trekt nog goed weg zeg:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

VespaAvanti
          Topic starter

Thanks VeldMuijz:thumb
            Haha, het scheelt niet veel of je kan een 0 achter die 7 zetten:con

Dat vond ik ook al Arvid, 1 op 14,5 vertandingPOWER!!!:D
            Denk dat het nog wel harder kan trouwens, ligt nu een pouliesnaar op en de schijf met bronzen bus is echt helemaal gaar, zo erg dat hij meestal niet eens gelijk terug varieert:P

VespaAvanti
            Topic starter

Update:

Ben de afgelopen dagen weer eens druk in de weer geweest met de kick Evo Engine:thumb
              Had hem al eens in elkaar gehad met een 46 pinasco, de vollewangen kickkrukas, en een pinasco vliegwiel.
              Dit wilde niet echt lekker lopen, vandaar dat ik hem er al snel weer onderuit had gehaald.
              Toen bleken de lagerpassingen van de krukas ook nog eens zwaar rot.
              Genoeg reden dus om hem weer uit elkaar te trekken.
              Heb er nu een orgineel afgedraait vliegwiel en een orginele kickkrukas inzitten (geen volle wangen dus) en als cilinder de AW Tuned 46 Polini!
              Uitlaat is een omgelaste Proma CC.
              Resultaat:

Loopt al vrij aardig na wat afstelwerk, heb er nu rond de 5 gram rollen en een sproeier 88 inzitten.
              Het probleem is alleen dat de inlaat een takkeherie maakt waar je bang van wordt, de proma met dichtgeslipte (en dus lawaaierige) demper is er echt helemaal niks bij!
              En het probleem is nu alleen dat de standaard Vespa vario niet echt lekker varieert voor dit blok.
              Hij draait eerst een bepaald toerental en als de vario dan eenmaal uitgevarieert is en hij verder gaat in toerenopbouw gaat hij pas echt janken en begint de echte trekkracht pas.
              Ik kan er nu NOG lichtere rollen inpleuren om dit probleem op te lossen, alleen zit ik dan gelijk weer met een veel lagere topsnelheid te kijken:con
              Denk dat ik nu toch maar weer eens verder moet gaan met het FOX koppeling gebeuren, denk dat het dan wel lekker moet rijden, de potentie is er in ieder geval:thumb:duivel
              Een oude Simo Racing om om te lassen naar 26mm uitlaatpoort moet ik trouwens ook maar eens naar opzoek, volgensmij scheelt dat ook nog wel wat:D
              Foto’s of een filmpje heb ik helaas (NOG) niet, maja:P

Edjuh
              Bijdrager

Misschien een idee om zelf een luchtfilter(box) te maken die wat beter dempt, gebruik je het polini of het malossi filter?

VespaAvanti
                Topic starter

Vanzelfsprekend gebruik ik de Malossi, de polini is geen filter, dat weet iedereen:D
                  Opzich klinkt het nu wel lache, als de kappen en het voetplankje er op zitten is het te doen, een opgevoerde scooter maakt meer lawaai, maarja, die maken standaard lawaai he:P

Florian
                  Moderator

VespaAvanti :
                    Thanks VeldMuijz:thumb
                    Haha, het scheelt niet veel of je kan een 0 achter die 7 zetten:con

Hahahah, dan heb groot hok hebben zeker, maar ik neem aan dat je ze bijna allemaal hebt laten schorsen,
                    Ben je wel heel wat flappen armer ofniet?

VespaAvanti
                    Topic starter

Meeste is gewoon verzekerd, verzamelpolis, kan je 14 brommers verzekeren voor maar 114 euro per jaar samen:thumb
                      Naja, die flappen valt mee, ik heb altijd alles op het juiste moment gekocht, heb eigenlijk alleenmaar superkoopjes gedaan altijd:P

hansieb
                      Moderator

Neemt niet weg dat je in het zuiden woont, waar iedereen tegen bodemprijzen die brommers verkoopt :lol

VespaAvanti
                        Topic starter

Daar zit zeker wat in:P
                          Maargoed, heb er ook zat die van verderweg komen hoor;)

VespaAvanti
                          Topic starter

UPDATE:

EINDELIJK kwam er dan eens een Italjet Pack 2 op m’n pad, en dan ook nog maar eens 18 km van thuis!=)
                            Genoeg gelult, foto’s!

Krijg je een beetje de indruk hoe klein zo’n kreng is:D

En natuurlijk het kenteken:thumb

Trotste eigenaar:P

In de advertentie stond dat hij nog geen 100 km gelopen heeft, dit is ook echt zo!
                            De verkoper heeft de Pack zelf een paar jaar geleden in Duitsland gekocht, toen was hij nog NIEUW en had 0 km gelopen!
                            Niet te geloven toch!=)

Als nieuw8) Wat zeg ik, het is nieuw!=)

Bling bling:D

Hij staat nu lekker warm op m’n slaapkamer, weten m’n ouders alleen nog niet maargoed:whistle:P

Dat was het weer, reactie’s zijn welkom:thumb

speedbuxy
                            Bijdrager

Die is zeker nog zeer vers:thumb die kan idd nooit veel gelopen hebben.
                              Maar is mooi dat deze pach ook weer bij een echte liefhebber is terecht gekomen:thumb
                              Je bent trouwens wel een echte polini fan als ik je stelling zo bekijk.

Gerarduz
                              Donateur

Ja die miste nog in de verzameling , wel ff je AW getunde 80 evo dr onder testen :lol

Wel leuk, wheely trekken op je vouw snor =)

Gefeliciteerd:D

Zeebodem.
                                Bijdrager

echt gruwlijk stephan=)
                                  echt een gave machine man,en dat er nog zo top uitziet is helemaal gaaf.

veel plezier ermee kerel!

15 berichten aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 340)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.