Vespa-Ciao.NL
:: Vespaatje’s Ciao perso

Home Forums Perso’s Projecten Vespaatje’s Ciao perso

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 109)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

Martino :
      Bedoel je niet de Harz toer Vespaatje?

Dat mag ik hopen van niet en anders sleept hij (zonder gekheid) maar een 25l benzine tank mee op de brom.
      Want in Harz zit niet op iedere hoek een pomp station en het is de bedoeling diep de bossen in te gaan, dus zuinigheid is wel een must.
      Anders staat het weekend straks groot gedeelte in het teken van het zoeken naar pomp stations:lol
      Ik zou me eerder richten op een stang tussen je frame gezien de Ciao er denk ik wel op z,n donder gaat krijgen.

Vespaatje
      Topic starter

Op de meeting heeft helaas niemand mijn snelle Ciao mogen aanschouwen door de niet-werkende Polini membraanset.
        Gelukkig heb ik vandaag mijn Malossi set mogen ontvangen en kunnen monteren.

Op de meeting heb ik gezegd dat ik voor de 105 km/h zou gaan 8)
        Vandaag heb ik die snelheid nog niet weten te behalen, maar ik kwam wel in de buurt.

Mvg
        Jeroen

De Brandweer
        Bijdrager

Is echt bizar hard Jeroentje! goed gedaan. nieuwe generatie staat op ! :thumb

Vespaatje
          Topic starter

Voor Crullie ook een beetje eer, we hebben t samen gedaan.
            Nu nog afstellen en nog harder gaan :haha

erikbloemberg

Goed bezig jeroentje.

Martino
              Moderator

Je zal hem eigenlijk eens op de roller van Avanti moeten testen. Dan kan je goed de verhouding zien tot andere snelle brommers. Je zal aardig dicht in de buurt kunnen komen van die van Florian als ik je GPS snelheid zo zie. Met een juiste uitlaat valt ook nog wat winst te behalen.

Vespaatje
                Topic starter

Ik zal m proberen morgen af te stellen en dan ga ik wat regelen met Avanti.
                  Stiekem ben ik wel benieuwd naar de rollerbank uitslag 🙂

Voor de Harz-toer ga ik mijn snorrie gebruiken, stil en toch wel snel.

speedbuxy :
                  Ik zou me eerder richten op een stang tussen je frame gezien de Ciao er denk ik wel op z,n donder gaat krijgen.

Mijn frame voelt nog goed stevig aan op hoge snelheden 😉

speedbuxy
                  Bijdrager

Vespaatje :
                    Mijn frame voelt nog goed stevig aan op hoge snelheden 😉

Ik bedoelde voor de offroad tracks in de Harz.
                    (maar je pakt een andere lees ik)
                    Maar anders de oranje ook maar even mee om downhill in de Harz even een nieuw record te zetten:D

Vespaatje
                    Topic starter

Na de Harz toer ga ik een stukje sneller dan de laatste meting 😉

Vespaatje
                      Topic starter

Ik hou mn woord, hier mijn nieuwe topsnelheid (waarbij het frame gescheurd is)
                        Nu zit ik nog 700 tpm van mn eindtoerental af.
                        Mede mogelijk gemaakt door de Malossi vertanding van Brandweer 8)

Jelle
                        Moderator

Is dit een stuk wat steil naar beneden loopt of windkracht 12 in de rug ofzo?
                          Dat je met deze setup de 100 aan kan tikken geloof ik wel maar 111 kmu??? Hoe doe je dat?

Vespaatje
                          Topic starter

Het is gewoon een vlakke weg met een beetje wind, daarom heb ik ook in beide richtingen gemeten 😉
                            Ik heb nu 5,55 gram in de vario zitten, met iets lichtere rollen is het misschien mogelijk om nog wat harder te gaan.

Met de 10,5 vertanding draaide ik 9.100 tpm op 102,6 kmh, met de malossi vertanding 111,9 kmh op 8.600 tpm.
                            Ennn het trekt ook nog eens lekker op.

speedbuxy
                            Bijdrager

Ik geloof die snelheid apps niet echt.
                              Maar gezien iedereen daar tegenwoordig mee meet heb je app technisch nu wel de hoogst gehaalde snelheid:thumb
                              En misschien nu eens tijd voor een wat stevigere brom:lol

Vespaatje
                              Topic starter

speedbuxy :
                                Ik geloof die snelheid apps niet echt.
                                Maar gezien iedereen daar tegenwoordig mee meet heb je app technisch nu wel de hoogst gehaalde snelheid:thumb
                                En misschien nu eens tijd voor een wat stevigere brom:lol

Hoogst behaalde snelheid op de Simo blokken na 8)
                                Ik kan niet wachten tot de volgende toer zodat ik kan bewijzen dat ie echt zo snel is.

Ik ga het nog eens na-meten met de Tomtom(app), een andere app en eventueel nog een volgauto 🙂
                                Aan het frame wordt gewerkt, het zadel zit als een blok vast sinds gisteren.
                                Nu alleen nog de voor en achterkant van het frame vastmaken en hopen dat ik alles weer goed terug gemonteerd krijg voor dezelfde topsnelheid.

Lennaert
                                Sleutelbeheerder

jij had zeker weten bruine bonen gegeten de avond hiervoor jongeman.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.