Vespa-Ciao.NL
:: Vespaatje’s Ciao perso

Home Forums Perso’s Projecten Vespaatje’s Ciao perso

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 109)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

#RIDINGSOLO

Koop een camerahouder of iets dergelijks.
      Dit niet meer doen “Joop”

:((

speedbuxy
      Bijdrager

http://link.marktplaats.nl/m1063724297

50 euro en dan heb je dezelfde camera als ik heb.
        Want dit is echt link wat je doet.
        Wel een nette snelheid voor met de city power:thumb

Vespaatje
        Topic starter

Wegrijden met links durf ik niet.
          Als de vaart er eenmaal in zit kan ik makkelijk met links gasgeven, gaat prima 8) !! Don’t try at home !!

Binnenkort maar eens een calibrata proberen.

Mvg
          Jeroen

Vespaatje
          Topic starter

Vandaag een 46 Pinasco gemonteerd, even braaf ingereden en natuurlijk even wat gas gegeven.
            Ik heb gereden met onderstaande uitlaten, de Technigas CC presteerde het beste en de Simonini Racing het slechtste.
            De Gianelli Fire is mogelijk net zo snel als de Technigas CC, dit ga ik nog een proberen.

Ik heb dezelfde carburateurafstelling behouden die ik had met de 43DR, alleen de stationair soms een halve slag verdraaid.

Verder zoek ik nog een freesje om de spoel- en boostpoort aan de zij-inlaat kant te maken.
            Welke en waar zou ik deze het beste kunnen kopen ?

Mvg
            Jeroen

speedbuxy
            Bijdrager

Zit ik net te denken om mijn brom wat te downgraden voor het Harz weekend en jij zit hem dik te upgraden:D
              Maar erg nette snelheid:thumb

Vespaatje
              Topic starter

Dat compenseert Andree, dan rijden we tijdens de Harz toer toch maar gemiddeld 70 😉

Florian
                Moderator

Erg mooie snelheid! Alleen voor de Harz toer allerminst geschikt :lol

ritze
                  Bijdrager

lol en jij haalt even de 100 km/h 😀 ik zou echt een dansje doen als mijn bromtol dat ooit haalt 😀
                    die gekke zij inlaatjes zijn gewoon goed, fons zweerde erbij, hij vond het vaak beter lopen als een rv of evo engine

nou ben ik eens benieuwd of er nog meer in zit. wellicht dat je die vario as van lennart kan regelen 😀

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

Vespaatje
                    Topic starter

8)
                      Zij-inlaat rijdt inderdaad niet verkeerd, met wat minder herrie valt die van mij niet eens op.
                      Ik reed over de 9.000 toeren per minuut, toen hield de weg alweer op…

Dit moet ik nog doen en gaan testen:
                      – De spoel- en boostpoort aan de zij-inlaat kant moeten er nog in gemaakt worden.
                      – De vertanding kan nog wel ietsje zwaarder: malossi vertanding/ bromvario/ fox clutch.

VespaAvanti
                      Donateur

Mooie snelheid=)
                        Blijf het appart vinden dat jou technigas CC beter presteerd dan de Simo Racing.
                        Zo zie je maar dat er allemaal geen pijl op te trekken valt, iedere ervaring is anders:D

Lennaert
                        Sleutelbeheerder

Eigenlijk niet eerlijk dat je de sproeiers etc niet veranderd hebt wanneer je van uitlaat verwisselde merk zelf dat de ene een stuk beter gaat presteren bij een grotere sproeier dan de andere uitlaat en omgekeerd.

Crullie
                          Donateur

Heel mooi resultaat voor een Crullie tuned cilindertje :bloos
                            Goed smeren en een tikkeltje te grote sproeier gebruiken en je gaat er vele kilometers van genieten.

TICKLING BARN

zevenenergie
                            Donateur

Aha :pest

en ook nog eens storm mee (a)

Maar goed, over de honderd, dat is toch leuk in elkaar gesleuteld.

Vespaatje
                              Topic starter

@Lennaert
                                Als ik terug ben van de Luxemburgtoer 2016 zal ik de juiste sproeiers er eens bij gaan gebruiken 😉

@Crullie
                                Mooi gedaan inderdaad 8)

@Zevenenergie
                                Een beetje storm mee ja :bloos

Martino
                                Moderator

Bedoel je niet de Harz toer Vespaatje? Overigens zal ik wel rekening houden met je setup in Duitsland en zorgen dat je brommertje niet al teveel lawaai maakt en een origineel ogend pijpje monteren. Betreft de Simo racing en Proma/Technigas CC. We hebben al eerder gezien dat de Simo Racing leuk klinkt etc, maar niet de prestaties heeft zoals een Proma Circuit. De uitlaattest van 2015 viel de Simo best tegen. Ik weet nog dat jij vespaAvanti dit toen ook al vreemd vond.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 109)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.