Vespa-Ciao.NL
:: Vespa_BitCH

Home Forums Perso’s Projecten Vespa_BitCH

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespa_BitCh
    Topic starter

ik heb niks te zeiken over mijn cilinder ben blij aan wat ik heb 😉
      en dat tie wel redelijk bijna kort komt terijden met een trekkracht vind ik wel goeie..;)

.-{2F4OV}-.

Vespa_BitCh :
        en dat tie wel redelijk bijna kort komt terijden met een trekkracht vind ik wel goeie..;)

Je hebt gelijk:thumb

Beter dan een originele tog;)

Vespa_BitCh
        Topic starter

.-{2F4OV}-. :

Vespa_BitCh :

Je hebt gelijk:thumb

Beter dan een originele tog;)

Zeg dat wel ;)ik ben der blij mee

Rebel

Je hebt een goede vriend die veel verstand heeft van wat ie doet 😉

en je projectje ziet er goed uit wil ik wel eens zien als het klaar is naar jou idee 😀

Jacky
            Bijdrager

En ik wil nogsteeds en foto van die uitlaatjes watje wil(A) T zegt me eigelijk niets k kenze nie?:P Ofja ik zou graag willen(A)

Baz
              Bijdrager

Over de PW cilinder ,hets echt een top cilindertje ,heb er echt grote lol meegehad 😛 Niet ingereden en meteen onder de brom en lkkr met de crossciao de hei over en hielt het zeker 100km vol totdat ikzelf me uitlaatpoort afbrak.
                Enne tijgerprint kan je wel bij de lokale naaiturk doen! niet negatief bedoelt ,want is echt vakmansschap en ook nog goedkoop ook! Ik had een fel gele fluffy zadel overtrek voor 30euro ,maarja was een beetje overkill 😀

Vespa_BitCh
                Topic starter

Jacky :
                  En ik wil nogsteeds en foto van die uitlaatjes watje wil(A) T zegt me eigelijk niets k kenze nie?:P Ofja ik zou graag willen(A)

ik heb een techno terugloop uitlaat en ik heb nog enne maar weet ff de naam niet meer maar vraag wel aan kenny als diej foto wilt maken 😉

KennyVespa
                  Bijdrager

Na een heel weekend schuuren zijn we bijna klaar met het framwerk, ik heb de kappen al gespoten we hebben zaterdag en zondag ons lam geschuurt hier paar fotos van die zaterdag, hoe het frame ernu bij staat moet ik nog een foto van maken

Foto’s:

Mike
                    Bijdrager

dat begint er al op te lijken! ziet er goed uit! welke kleur werd het frame nou? paars had ik begrepen?

mooi hoor, word een leuk ding denk ik zo met een lekker setuppie zoals ik gelezen had!

ga zo door :thumb

Mike

Vespa_BitCh
                      Topic starter

we zijn nog verder ,maar kenny maakt er morgen meer foto`s van 😉
                        hopelijk volgende week helemaal klaar met schuren want dat is me tog een werk en daarna spuiten ;;;;D

barry
                        Donateur

Waarom laat je het frame niet gewoon,zoals het nu is,gewoon vernis erover & thats all folks.
                          Zo heb je echt iets speciaals.De Honda Amigo,laat ik ook zo,gewoon verroest & vernissen.
                          Is weer iets anders hé.

KennyVespa
                          Bijdrager

Nieuwe Update:

Hier nog fotos van vorige week:

Hier nog van gister: BLokje is in mekaar 10 minuten over 2 lagers gedaan met mijn nieuwe verfafbrander van skil, en toen de cilinder erop en egt gvd 20 minuten over 1!!!! piston clipje gedaan wat een ondingen

Hier de foto’s:

Deze met de Reverse:

Of deze met de circuit (Word nog ontgrensd):

wat vinden jullie welke uitlaat?

Groetjes Kenny

ArvidW
                            Donateur

Frame ziet er kaal uit, kun je straks mooi spuiten 🙂

Techno ontgrenzen, in mijn techno zat geen begrenzer, het model met de knik voor de demper heeft die begrenzing volgens mij niet. Hoe kom je erachter? Gewoon een stuk tuinslang via demper naar binnen propppen en kijken of hij er ver in kan;)

Ik weet niet hoe de Reverse rijdt, maar mocht je met de Techno Circuit willen gaan rijden dan zou ik een hele grote pully monteren (bij bromklok toch wel 95 pully) anders kom je echt niet weg. Eenmaal hoog in de toeren dan loopt hij wel lekker. Ik zou voor de reverse gaan, gewoon omdat ik weet hoe de techno rijdt…. (gaat hard, maar trekt van geen meter op)

Confortabel zal het niet zijn vanwege flinke herrie + hoge toerental, mij maakt dat niets uit, maar ik kan mij voorstellen dat sommige dat wel erg vinden;)

Blokje ziet er netjes uit:) Nu het frame nog 🙂

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                              Home made engine dyno

erwinko
                              Bijdrager

techno estoril is bagger.
                                trek voor geen meter en is vrij sloom

KennyVespa
                                Bijdrager

we zullen het eens testen, fame word zeer zeker mooi

Denk ook dat het de reverse word is best goeie uitlaat heb er zelf ook tijdje mee gereden, maar er komt zowiezo grote poelie op dus, en als het de circuit word dan kijk ik eerst of er een begrenzer inzit en ik vervang het demperwol

15 berichten aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.