Vespa-Ciao.NL
:: Vespa wil niet harder!

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa wil niet harder!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Rick-
    Topic starter

Hey,

Ik heb een std vespa ciao snor!,nu heb ik vandaag toch overwogen om hem op te voeren met een vriend.
      Als eerste wat ik had gedaan is een andere achterklok, ik had een brom/45km achterklok erin gezet en ik merkte niet veel verchil alleen wat beter toeren verloop.
      Toen had ik meteen 3 maten groteren sproeier erin gezet (45) std was (42) dat hielp ook niks.
      Nu had ik van een andere vriend een ander uitlaatje gekocht volgens mij een technigas maar welk type dat weet ik niet, maakt in ieder geval wel een leuker geluidje dat die standaard uitlaat.
      Nu ik die uitlaat erop heb gezet ben ik van sproeier 45 naar 50 gegaan, en toen kwam ik nog steeds niet goed vooruit.
      Het probleem is dat ik nu niet goed optrek en geen goede top heb 30/35+- terwijl vrienden van me 50/60 gaan met een std cilindertje.
      Op m’n top stottert die ook, de sproeier is het niet omdat ik al verschillende maten heb geprobeerd.
      Is het nu mn carter wat alles stegen houdt?
      Mn setup is:

12mm std cabarateur.
      80mm poulie.
      std cilinder.
      technigas uitlaat, welke type weet ik niet.
      sproeier 50.

Ik hoop dat ik verder word geholpen, want nu weet ik het niet meer.

mvg
      rick

Martino
      Moderator

Probeer eens een ander bougietje. Grote kans dat het aan iets van je onsteking ligt waarom hij stottert.

Rick-
        Topic starter

Moet ik dan gewoon de zelfde bougie kopen of een andere?

Martino
          Moderator

NGK 7 is prima maar de 6 die je er nu in hebt zitten waarschijnlijk kan ook hoor.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.