Vespa-Ciao.NL
:: Vespa valt uit en loopt niet meer ??

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa valt uit en loopt niet meer ??

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

spike
    Bijdrager

ja dit hoort zo, dan weet je dat ie werkt 🙂

Snake_Freak
      Topic starter

jah okee ma heeft verder nog iemand een idee want ik weet het niet meer nu 😕

Harmour
        Bijdrager

Mijn oma zei altijd; als hij benzine en vonken krijgt dan loopt hij! (in ieder geval een beetje)

Als je alles in elkaar draait behalve bougie, en draait het vliegwiel rond, zie je dan benzine in de cilinder komen? (dat zal er dan aan de voorkant een beetje uitnevelen).

Je moet bij het testen van de bougie kijken of de vonk TUSSEN de 2 “piefjes” zit. Dus van het midden van de bougie naar dat bochtige dingetje (centrale- en massa). Je kan hem het beste even op je blokje leggen, als je m vasthoudt krijg je een zere hand 🙂

Ik had laatst een warmloper door te kleine sproeier, en daardoor ging mijn bougie ook naar de haaien, hoewel hij wel vonkte nog! Na indraaien van een nieuwe (a3,50) was t opgelost. Dus bij twijfel vervangen!

@Spike: Als je een schok krijgt weet je niet of de bougie werkt, dan weet je alleen dan je bobine het nog doet, en dat je zelf aarde maakt natuurlijk 😉

Snake_Freak
          Topic starter

ik kom der net achter dat mijn kop er zo uitziet:

kan het probleem hier liggen ?

Mvg

Harmour
            Bijdrager

Geloof ik niet, er moet in ieder geval teken van leven in zitten.
              Pakking er tussen, kop er op knopen, en proberen wat ik in mijn vorige post zei 🙂

Edit: Gelukt?

Snake_Freak
              Topic starter

eyy ik heb me brommer verkocht en me scooteropgeknapt dus niet meer geprobeerd 😛 toch tnx voor de hulp:D

Shaker
                Bijdrager

ik ben er nog mee bezig dus houd t topic even open.
                  Ik laat wel weten of het gelukt is harbour en wat het probleem is 😉

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.