:: vespa trekt (soms) niet op bij gas geven en valt uit.
-
haal je carb uit elkaar en kijk of je sproeier erniet uitgevallen is, effe uitleg:
Je haalt je carberateur van je brommer af je haalt de luchtfilter eraf, en dan zie je aan de onderkant van de carb een zwart of grijs bakje dat draai je los zijn 4 boutjes en dan moet je in zoon gat een goude schroef met een gaatje int midden zien zitten zie je die niet en ligt die in het net losgedraaide bakje dan moet je hem er effe indoen zit hij erwel in dan maak hem effe schoon.. en maak ook meteen je luchfilter verschoon of vervang hem ze kosten 4,95
als het je cp en condensator zijn dus de onsteking zou ik het effe laten doen door iemand wat er verstand van heeft 😉
JackyBijdrager
Om en helm te spuiten moetj geloof k speciale lak hebben anders wordt de helm onstevig ofzo en valje nog je kop kapot? zoiets heb k es gehoord. Trouwens hele stomme vraag maar je hebt toch voldoende benzine in de tank he?:P
@ Kennedy Vespa
Als je sproeier eruit is gevallen dan kun je af en toe zonder choke nog wel rijden, maar met choke echt nooit, dan krijg je nog veel meer teveel benzine.
Ik denk dat er een vuiltje in je sproeier zit, maar daarvoor kun je gewoon precies hetzelfde doen zoals Kennedy Vespa zegt, alleen dan ook nog sproeier schoon maken:)
Er staat trouwens ook bij Forums–> Howto, eentje over sproeier vervangen 🙂
ToadTopic starter
gasten ik ben weer blij, hij doet et
de oorzaak was een bakje (koeling denk ik) wat als je het voetenplankje weghaald het dichtste tegen het frame bij het zadel aan zit zo’n klein zwart bakje met 3 luchtpijpjes denk ik. Die was losgetrilt van de carb (ik dacht dat dat de carb was maar niet zeker) in ieder geval bedankt voor alles 😉 top
heeft iemand trouwens een goedkope uitlaat (niet om harder te gaan maar om gewoon dat ding te vernieuwen want mijne begint weg te rotten) ?
gr
Flow
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.