Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › vespa trekt (soms) niet op bij gas geven en valt uit.
- Dit onderwerp bevat 33 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 2 maanden geleden door Toad.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 januari 2007 om 17:27 #224196
das je benzinefilter, dat hoort zo
9 januari 2007 om 17:37 #224197Ja kan wel es wat lucht inzitten. Maar alsje int begin stationair loopt en dan vol gas geeft is wel vrij normaal dat tie uitvalt volgens mij dan moetje choken. Groene trekveertjes met koppelingsschoentjes heb ik nogwel voorje. Maar weet niet of het zin heeft met opsturen! Hier ligt het volgens mij trouwens niet aan.. je trekt misschien wat beter op.
9 januari 2007 om 17:52 #224198Jacky :
Ja kan wel es wat lucht inzitten. Maar alsje int begin stationair loopt en dan vol gas geeft is wel vrij normaal dat tie uitvalt volgens mij dan moetje choken. Groene trekveertjes met koppelingsschoentjes heb ik nogwel voorje. Maar weet niet of het zin heeft met opsturen! Hier ligt het volgens mij trouwens niet aan.. je trekt misschien wat beter op.die groene trekveertjes zijn ook niet om het probleem op te lossen, ook als hij et goed doet trekt ie sloom op, wat wil je voor die trekveertjes hebben?
9 januari 2007 om 17:59 #224199denk dat alleen de trekveertje weinig zin heeft.. K heb nog meerdere onderdelen.. misschien alsje nog iets nodig hebt. Want die koste nieuw maar 5 euro ofzo en om dan 2,50 te vrage kan k niet voor gaan opsturen he enz:P
9 januari 2007 om 18:02 #224200welja.. in een evaloppe met postzegel?? asl je dat niet ken hebben vraag je heb 39 ct… ken je Bea nog likken ook
Mike9 januari 2007 om 18:03 #224201ik zou niet weten wat ik nodig zou hebben, ik wil graag men brommertje netjes max 45 laten rijden… de brommer is wel erg oud heb je nog iets relatief nieuws (standaar) liggen voor me vespa?
9 januari 2007 om 18:06 #224202Mike wat bedoel jij nou eigelijk?? ABN plz:P
K heb nog en zo goed als nieuwe band.. maar is voor 5 spaak velgen, 17” past niet op mis velge. En dan heb k nog zgan die koppelingssgoentjes met std veren. Opzich kan dat allemaal voor heel weinig weg. En k heb nog en heel goed achterlicht trouwens..

Reflectoren heb k wel zwart gespoten.9 januari 2007 om 18:09 #224203je ken die trekveren tog makkelijk in een envalopje voor die jongen opsturen? dat gaat prima en kost ook niet zoveel.. omdat hij ze namelijk wel van je wou hebbe
maar zal wel:P
Mike9 januari 2007 om 21:17 #224204kan k ook doen ja es kijke wat tie zegt:)Oftie nogwa anders nodig heeft
9 januari 2007 om 21:43 #224205ik heb 13 euro betaald voor die trekveertjes:lol
best wel duur…….
9 januari 2007 om 21:49 #224206ja maar had je dr wel 3 x 3.. groen blauw en nog een kleur
Mike9 januari 2007 om 22:14 #224207neehoor kan kloppe volges mij zag k ook 11 euro per 3
Er staat set van 3 stuks.. beetj onduidelijk agja kweenie:P10 januari 2007 om 00:55 #224208ben weer terug van me werk en dat pokkeding rijd echt verneukt nu…
ik weet niet of dat zo blijft dat bekijk ik morgen wel maar ik probeerde eerst te starten zonder schoke dat lukte niet dus heb ik het met gedaan en heb em eerst ff warm laten draaien maar daarna reed hij nogsteeds zo ongeveer 5 km/h… als ik meer gas gaf zou die uitgevallen zijn.
ik zal binnekort em proberen schoon te maken en ff naar de bougie kijken (heb van et weekend pas zo’n kutsleuter daarvoor :P.
iemand nog tips voor spuiten van dat ding? en kan je een helm ook spuiten 😛 ik hou niet van rood…?10 januari 2007 om 01:30 #224209t is echt belangrijk dat ie eerst goed loopt voordat je dingen gaat veranderen aan optrekken en zo… je kunt dan toch niks fatsoenlijk testen, hopelijk kan die persoon die je eerder noemde je daarmee helpen, en als ik jou verhaal doorlees denk ik sterk aan condensator en contactpunten.(cp). ga daarna pas kijken wat je kan verbeteren..
zo raak je er aan verslaafd
edit: was ik vergeten en :! zeer leerzaam
10 januari 2007 om 14:34 #224210et gaat echt bergafwaarts met die brommer…ik moet de choke inhouden om vatzoenlijk te rijden… :S best vaag zonder choke rij ik niet met choke redelijk, alleen heb geen idee of het verstandig is de choke ingedrukt te houden…??
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.