Vespa-Ciao.NL
:: Vespa-Style z’n Racer(Uiterlijk, innerlijk later)!

Home Forums Perso’s Projecten Vespa-Style z’n Racer(Uiterlijk, innerlijk later)!

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespa-Style
    Topic starter

Hallo,

ik ben 14 jaar en woon in Groningen. Toen ik 14 werd en tegen me vader zei: ”Ik koop een brommer van me verjaardags geld” daarop antwoorde hij: ”Ja, dat dacht je zeker” daarop antwoord ik weer: ”Oke, was te proberen” naar al mijn geld te hebben geteld was ik gaan informeren bij me kamerraad hij had een Tomos S25 staan ik dacht die koop ik gewoon stiekem. Dat ging als volgt: Ik ging met 2 vriendinnen naar noordhorn op 2 fietsen dus wij zijn daar aangekomen in de plessende regen ik afgehandeld met me kamerraad en toen lang de Friezerstraatweg( Geen certificaat, geen verzekering enz ) dus ik kom thuis en het was: Wat heb ik je nou gezegt blablabla. Nou naar een week gecrost te hebben deed die het niet meer( Had er geen verstand van ) dus ik besloten om hem te verkopen en mocht ik van me vader een brommer van een kennis kopen het was een Vespa Si. Naar een maandje gecrost te hebben werd ik opgepakt geen boete niks. Dus ik dat ding verkopen. En toen heb ik 3 weken terug 2 frame’s gehaalt, een Ciao en een Si. De ciao word de Racer(uiterlijk) en de Si gaat bij het grofvuil. Ik zal binnenkort even een foto plaatsen van het Frame waar ik mee ga beginnen.

Gr Vespa-Style

barend f
      Bijdrager

leuk verhaaltje VESPA-STYLE…

Maare post je ook nog snel wat fotos enzo..
        Staat altijd leuk in een perso, en ben zeker benieuwd:D

:thumb

hansieb
        Moderator

Nog bedankt voor de bobine’s 🙂

Ik ben benieuwd, waarom geen normale ciao dan ipv de zijspan?

Vespa-Style
          Topic starter

Hallo,

vandaag ben ik bezig geweest met het ontroesten van me tank.
            Nu wil ik zo snel mogelijk die inhammetje’s dicht plamuren ( Bij de tank enz )
            Nu had ik daar ook een vraag voor; Wat heb ik hier voor nodig, ik kan het eerlijk gezegt niet vinden hier( Misschien iets fout ingevuld, maar dit is toch mijn Perso dus kan ik het hier wel vragen )
            Alvast bedankt voor jullie hulp!

Ps: Ik ben ook nog opzoek naar een voorvork!

Gr

LeMoN
            Bijdrager

Vespa-Style
              Topic starter

Hallo,

ik ben van plan op een Race uiterlijk te maken inplaats van een Zijspan.
                Mijn over buurman mocht geen zijspan bak voor mij maken op zen werk dus het gaat over met de zijspan en nu word het een Racer ik weet nog niet wat voor een blok er onder komt dat zien we dan wel als die uiterlijk klaar is is. Ik ben van plan vering zoals deze vespa: http://www.ciaocrossclub.it/root/elaborazioni/DJmko/1.jpg zoiets wil ook maken omdat er een Minibike zitje op komt en ben bang als ik der geen vering op heb en over een bult klap dat het zitje breekt vandaar de vering. Dit was weer een nieuwtje.

Gr

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.