Vespa-Ciao.NL
:: vespa start niet

Home Forums Techniek Problemen oplossen vespa start niet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hulsberg
    Topic starter

ik heb een vespa met uitgeveilde carter net gedaan, en neiwe contactpunten erop gezet op 0.45 ( zeide hier de vespa kenners) wil ik hem starte doet hij t niet, me broer gekeken, hij zei dat de bougie niet eens vonkte, wat kan nu het probleem zijn? de bougie was ook neit nat
      please help!!!!!!!!!!!

heuvel85
      Bijdrager

hey hey!!

je contact punten moeten tussen de 0.35 en de 0.40 staan..

maar dat hij niet vonkt zouden meerdere redenen kunnen zijn..punten niet goed..condensator niet oke..
        spoel stuk..kabel een breuk..dop stuk..bougie stuk.. enz enz..

dat de bougie g1 brandstof krijgt kan zijn..carb mis vies.. mis veel valse lucht waarergens vandaan..mis verkeer uitgevijlt(schotje aan de zeikant weg gevijlt zodat de krukas de poort niet afsluit)
        filter verstopt enz enz..

het kunnen veel redenen zijn..gewoon alles goed nalopen tot op de puntjes..
        alles goed schoonmaken enz..

suc6

greetz!

leon ciao
        Bijdrager

je contactpunten moeten toch echt op 0,45 staan hoor !

rickgeurten113

probeer eens een andere bougie of misschien is je bobine kapot??anders ff wat benzine in t bougiegat doen..niueuwe bougie en bougiekabel
            als ie dan start ligt t in ieder geval niet aan je bobine..
            kan ook dat een sproeier verstopt is ofzo

ik had dit probleem eerst ook alles ff inspuite met remreiniger kost 2,95 bij de brommerboer en t werkt meestal weer…
            wonderbaarlijk spul is dat

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.