Vespa-Ciao.NL
:: vespa SI vs vespa CIAO mini

Home Forums Perso’s Projecten vespa SI vs vespa CIAO mini

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jeroen
    Bijdrager

tom :
      Ik heb ook wel zin om zo een mini bike te maken, alleen snap ik het niet hoe het met die velgen zit, doe je er dan velgen in van een step ofzo? ik snap het écht niet, iemand uitleg?

op scooterfreaks staat ook zo een ciao pocketbike, er staat zelfs een link van een filmpje bij

Scooterfreaks: [url]http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=25473&p=2[/url]

filmpje: [url]http://members.lycos.nl/jostiepower/Film.wmv[/url]

Edit: kút het filmpje is verwijderd…

bij mij doet ie het gewoon hoor…via scooterfreaks

hansieb
      Moderator

Lol lijkt me wel een gek gezicht zon klein brommertje met zon dikke beer erop 🙂 hehe.

50 met zon ding is dat nog wel lekker rijden?

barry
        Topic starter

Als je houdt van kippenvel en hartkloppingen wel ja.Voor je het weet,rijd je aan de andere kant van de straat.
          Ongecontroleerd wel hé.
          Ik ga d’er een stuurdemper op zetten denk ik.

wat bedoel je met een dikke beer???????????86kg pure power wil je bedoelen whahahahahahaahaaaaaaaaaaa

barry
          Topic starter

Jeroen :

tom :
            Ik heb ook wel zin om zo een mini bike te maken, alleen snap ik het niet hoe het met die velgen zit, doe je er dan velgen in van een step ofzo? ik snap het écht niet, iemand uitleg?

op scooterfreaks staat ook zo een ciao pocketbike, er staat zelfs een link van een filmpje bij

Scooterfreaks: [url]http://www.scooter-freaks.nl/persoscoots/viewperso.php?id=25473&p=2[/url]

filmpje: [url]http://members.lycos.nl/jostiepower/Film.wmv[/url]

Edit: kút het filmpje is verwijderd…

Ik heb hetbnet bekeken,vind het wel een schande om de oudere vrouw lastig te vallen………….;;

bij mij doet ie het gewoon hoor…via scooterfreaks

hansieb
            Moderator

barry :
              Als je houdt van kippenvel en hartkloppingen wel ja.Voor je het weet,rijd je aan de andere kant van de straat.
              Ongecontroleerd wel hé.

wat bedoel je met een dikke beer???????????86kg pure power wil je bedoelen whahahahahahaahaaaaaaaaaaa

Haha op de foto die in je avantar staat zie je er gewoon als een grote belgische beer uit 🙂 (vat het niet als een belediging op). Maar zon klein ciaotje is idd echt vet. Hoe wil de politie dat ding op de rollerbank krijgen 🙂

barry
              Topic starter

hansieb :

barry :
                Ongecontroleerd wel hé.

Haha op de foto die in je avantar staat zie je er gewoon als een grote belgische beer uit 🙂 (vat het niet als een belediging op). Maar zon klein ciaotje is idd echt vet. Hoe wil de politie dat ding op de rollerbank krijgen 🙂

hier is dan de foto van mijn avatar,maar dan helemaal.
                http://img97.imageshack.us/my.php?image=beeksebergen30284nn.jpg

barry
                Topic starter

rollenbank??????????Volgens mij mag je met zoiets zelfs niet meer de straat op.
                  Al iemand de volledige avatar foto gezien hierboven?????

koopman53

hansieb :
                    Lol lijkt me wel een gek gezicht zon klein brommertje met zon dikke beer erop 🙂 hehe.

Geen woord te veel gezegt whahaha :D:D:D

hansieb
                    Moderator

Haha het lijkt me echt tof om jou op zon ding te zien rijden, je vrouw zou wel gelachen hebben :). Ik zou mijn pa er wel eens op willen zien rijden lol lange slungel op zon klein ding.

Edjuh
                      Bijdrager

Wat ik niet snap is waar je wieltjes vandaan haalt waar de achterklok in past? Ik vind ze wel supervet! Echt te schattig!(sorry voor de wijventermen), vooral die met zijspan.

barry
                        Topic starter

de wielen zijn origineel.Alle spaken weggeknipt,zo houd je alleen het binnenste over.
                          Dan neem je wieltjes van een kinderfietsje,je knipt terug alle spaken weg,en je houd het buitenste over.

Dit center je mooi over de binnenkant van de vespawielen,en je last er ijzeren plaatjes tussen.

Klaar is kees

11 berichten aan het bekijken - 16 tot 26 (van in totaal 26)
                        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.