Vespa-Ciao.NL
:: Vespa SI van Hexaron

Home Forums Perso’s Projecten Vespa SI van Hexaron

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Hexaron
    Topic starter

Goedendag allemaal!

Mijn naam is Aron en heb me zojuist ingeschreven op dit forum. Ongeveer 2 jaar geleden op 17 jarige leeftijd heb ik mijn eerste Vespa Si gekocht en heb hier veel plezier aan beleefd. Doordat ik mijn autorijbewijs moest betalen en een auto moest kopen heb ik destijds mijn geliefde Si moeten verkopen.

Gelukkig volg ik nu een deeltijd/BBL opleiding waarbij ik nog wat geld verdien en is de tijd op 19 jarige leeftijd aangebroken om weer toe te geven aan mijn passie voor die kleine Vespa brommertjes. Dit nadat ik verschillende grotere Piaggio modellen heb gehad. Zoals een Runner, Hexagon etc. (Vandaar de naam Hexaron)  Morgen haal ik waarschijnlijk opnieuw een compleet originele Vespa Si op uit 1976 die ik dan weer in een zo goed als fabrieksnieuwe staat ga proberen te brengen. (Dan zal ik ook een foto hiervan posten)

dus houd je vast @BoaJob, ik kom vast nog wel onderdelen bij jou bietsen :p

Mochten jullie nog leuke ideeën, vragen of opmerkingen hebben dan hoor ik het graag! Alle update’s zal ik hier vastleggen.

zevenenergie
      Donateur

Welkom op het forum Hexaron :thumb
        Ik ben benieuwt naar de foto,s van je Si.

Heb je al nagedacht over een Avatar ? Het is binnen niet al te lange tijd  Avatardag en het zou zonde zijn als jij er geen hebt als het zover is.

Hexaron
        Topic starter

Bedankt @Zevenenergie!
          bedoel je hiermee de profielfoto? Die zal ik aanpassen zodra ik mijn Si heb gekocht. Dit zal waarschijnlijk vanavond zijn👍

Boa Job
          Bijdrager

Nou dan is het wel tijd om die profielfoto aan te passen hoor en de si even laten zien🤪

Als het lelijke is rijd het goed. Is het mooi dan is het kapot
            Mijn projecten beetje beun maar wel goed

Hexaron
            Topic starter

imageimageExcuses voor het veel te late bericht terug! De SI is al een tijdje binnen, maar heb nog geen kans gezien om hem te posten vanwege werk, vakantie etc.

Met de Si ben ik super tevreden. Ik kom er nu pas achter hoe erg ik hem gemist heb :p.
              naast dat de ritjes naar werk een genot zijn en ik scheel word van het kijken naar alle duimpjes omhoog hier in Enschede is de Si ook nog eens super zuinig. Plezier hoeft dus niet duur te zijn 😉.

De Si is in goede staat en loopt erg fijn. Voorlopig doe ik er nog niks aan, behalve de remmen opstellen en natuurlijk wat poetsen hier en daar. In de toekomst zit ik er nog aan te denken om er white walls op te monteren en dan gelijk maar eens even de velgen opnieuw te laten verchromen. Dit natuurlijk allemaal tegen de tijd dat ik weer wat gespaard heb.  Geniet van de foto’s en ik zal jullie op de hoogte houden wanneer er veranderingen plaatsvinden. Fijne dag vandaag!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.