Vespa-Ciao.NL
:: Vespa SI van Daveyy

Home Forums Perso’s Projecten Vespa SI van Daveyy

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

daveyy
    Topic starter

heey ik ben davey ben 15 jaar oud en woon in Den Haag aan Zee.
      Waarom een Vespa SI me vader is postbode en meschien als jullie weten was dat vroeger de brommer waar de postbodes op reden in Den Haag tenminste wel:lol.
      Dus mijn vader zegt van ja ik heb nog wel een brommertje staan, ik dacht ok dus ophalne dan maar eenmaal thuis, ik draai er effe een nieuwe bougie in benzine en dan een maar 100 meter gaan trappen voordat die starte
      zelf heb ik drie vespa Si´s en 1 knap ik helemaal op.dus ik een beetje op internet kijkn kwam ik op deze site lezen lezen en ben best veel teweten gekomen daarom heb ik veel respect voor deze site maarja genoeg gelult:lol.
      Dit ben ik

dit is me vespa si die ik gebruik om te crossen als me ouders niet thuis zijn hij rijd ong 55:D

dit is een vespa die ik van een collega van me pa heb gekregen puur voor de onderdelen

van de Si die van me pa was heb ik geen foto vergeten:?

hier heb ik het frame geplamuurt want er zat een gat in het frame:o

dit vind ik ok wel mooi om dicht te plamuren

hier het frame in de grondlaag gelukkig zonder gaten maar gwn weer mooi strak

2 weekies later ben ik met de achterbrug begonnen opgeschuurt en gespoten ga ik opieuw doen want vind het niet zo mooi gedaan

de zelfde dag heb ik ok het frame gespoten
      hier het resultaat met de achterbrug

zoals jullie zien ben ik nog lang niet klaar maar dat zal ik nog wel even duren want heb een druk leven:! maar het zal zeker klaar zijn voor mijn verjaardag in mei
      wilde het er zo graag al op zetten.;) als er updates zijn zie je het vanzelf ik ga het volgend weekend me velgen, kappen doen maar zit te twijfelen om me velgen zilver of matglans zwart te doen. me brug en me zijkappen worden wel matglans zwart alleen over die velgen 😕
      Graag reacties en de groeten aan iedereen:thumb

hansieb
      Moderator

Vet kleurtje 🙂 maar volgens mij kon je je tank beter laten lassen plamuur gaat het niet houden volgens mij.

Welke setup komt deronder? Vind het btw nog niet echt een special.

LeMoN
        Bijdrager

ziet er leuk uit, mooi kleurtje, ik zou witte velgen nemen!

Edjuh
          Bijdrager

Een gat kan je beter lassen lijkt me, plamuur is alleen voor het uiterlijk natuurlijk. Het ziet er wel mooi uit. Jij crosst dus in den haag, wat moet ik me daarbij voorstellen?

angel
            Bijdrager

mooi, gat is idd een beetje riskant…

daveyy
              Topic starter

oh:o ik dacth dat je dat wel kon dicht plamuren hoop dat het dan goed blijft
                maar hansieb me setup wordt
                50cc athena
                blok geveilt geflowt
                vario malo 100mm
                en proma cc of top one
                maar ik bedoel met crossen beetje zonder kenteken rijden door de buurt en door het bos:!
                ik probeer zoveel te doen aan de brommer en gelijk op de site te zetten dat het een volmaakte special wordt
                groeten dave

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.