Vespa-Ciao.NL
:: VESPA SI stationair.

Home Forums Techniek Problemen oplossen VESPA SI stationair.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

bastaa
    Topic starter

Hallo ik heb een Vespa/Piaggio Si mix (brommer).
      Ik zit met een probleem ;
      Mijn brommer loop in het begin niet goed stationair. Als ik mijn brommer heb gestart en ik rij er mee door de bocht dan neem ik gas terug en daarna rem ik maar waneer ik de bocht uit kom valt mijn brommer uit. Elke keer als ik nu wil gaan rijden rij ik eerst ff een stukje recht door, dan stop ik dan hoor ik dat hij af wilt slaan maar dan geef ik weer een beetje gas bij als ik dat 4 keer ofzo heb gedaan loopt hij perfect stationair en valt hij ook niet meer uit in de bocht.
      als nog vind ik het probleem dat hij in het begin niet goed stationair loopt erg irritant.
      wie kan mij helpen ???

MVG, Bas

The Big Ben
      Bijdrager

Ik denk dat het iets is met je bougie,, Een maat van me had dat ook, Toen hebben we de bougie vervangen en liep die weer als een jekker stationair. dus ik zou dat effe bekijken. Je kan ook je bougie der uit halen en effe schoon maken met de staalborstel. maarjah een nieuwe kan nooit kwaad!

Mvg Ben Wilson

hellchaiser
        Bijdrager

en dat heb je als je hem net die dag start ? tsja lijkt mij logisch he dan is ie koud …..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.