Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Si start slecht

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa Si start slecht

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

natasha04
    Topic starter

Hallo,
      Ik heb problemen met mijn vespa si bij het starten. Als ik hem aanren doet hij het wel, maar hij valt meteen weer uit.
      Als ik gelijk volgas wegrijd doet hij het wel, maar hij rijd dan de eerste meters haperend.

Ook blijft hij niet stationair aan, wanneer de motor nog koud is. Wanneer ik dan bijvoorbeeld voor een stoplicht sta moet ik een beetje gas blijven geven. De bougie is goed van kleur en een paar dagen terug is de carburateur nog schoongemaakt. Wat zou het kunnen zijn?

Groetjes Natasha

pepko
      Donateur

altijd starten met de choke aan! en dat beetje gas bij geven heb ik ook,, is niet zo heel veel an te doen. misschien een beetje met de stattionair schroef spelen.

natasha04
        Topic starter

Oke bedankt, dan zal ik dat proberen. Maar ik heb hem hiervoor altijd gestart zonder choke, ook met kou en toen deed hij het altijd meteen. Het is eigenlijk iets van de laatste tijd.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.