Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Si start niet

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa Si start niet

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Willem
    Topic starter

Hallo
      Het probleem met het sloom optrekken is nu gefixed. Ik kwam erachter dat de v-snaar te slaap stond en dus het blokje te ver naar achteren stond. Nu trekt hij goed op. Hij loopt echter nog steeds niet stationair.
      Gr Willem

1

Willem
      Topic starter

Hallo
        Ik heb goed nieuws want de brommer loopt weer goed! Na wat gekloot met de stationair schroef heb ik hem stationair gekregen. heb er nu een sproeier 54 onder en hij loopt nogsteeds een tikkeltje rijk volgensmij verder loopt ie goed. De snorfiets loopt nu 36 km/h.
        Super bedankt voor de hulp
        Gr, Willem

Mischa
        Bijdrager

Mooi dat hij het nu goed doet. Iets te rijk is prima voor nu, je cilinder is nog in de inrijfase. 36 km/h is niet heel hard voor een 65cc, je hebt waarschijnlijk een snorklok (overbrenging) in je achterwiel. Een bromklok monteren verhoogt je snelheid aanzienlijk. Mocht dat de bedoeling zijn.

4x Vespa Ciao 4x Gilera Citta 1x Vespa Si 1x Vespa Bravo 1x Vespa Grillo 1x Berini Kinetic 1x Berini…
          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Willem
          Topic starter

Hoi Mischa
            Ik denk dat ie wel harder kan. Ik rij namelijk maar 150 meter op en neer op een terrein achter me huis sinds ik pas 14 ben en natuurlijk geen rijbewijs hebt. Hij rijdt als ik al die ruimte benut 39 dus ik denk als ik een iets langere afstand heb hij wel harder kan. Veel harder wil ik namelijk ook niet gaan want ik wil m misschien gaan omkeuren naar geel kenteken.
            Groeten Willem.

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.