Vespa-Ciao.NL
:: vespa si mix

Home Forums Techniek Opvoeren vespa si mix

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

mars85
    Topic starter

hallo heb nu nog een orginele vespa si mix
      maar er komt morgen een bromblok onder met 70cc dr 13/13 carb en een andere uitlaat
      zit alleen nog te twijfelen welke poelie het beste is en mss hebben jullie nog wat meer tips..
      ik hoor het graag

mvg marcel platenburg

misterd11
      Bijdrager

ik rijdt zelf met poelie 80 met hetzelfde setup, carters wel getuned en een proma cc, maar poelie 70 reedt fijner ging wat langer door, maar caters tunen op de dr evo is bijna een verreiste, en inlaat naar 13mm vijlen. Later als je veel gespaard hebt een vario kopen. Volgende keer in kleine vragen topic a.u.b is in general=> grote topics te vinden op de site.
        En welkom op de site.

M.v.g.
        Daniel

mars85
        Topic starter

oke bedankt de inlaat is al gevijld naar 13 en proma uitlaatje is besteld sorry dat ik hem hier post
          weet ik dat voor de volgende x 🙂

gr marcel

misterd11
          Bijdrager

geen probleem, maar ik zou de carters wel tunen op de dr evo, dit zou ik zker doen, succes en je kan bij profiel je specs van je brommer invullen, dan kan iedereen het zien, dat als je dan ooit een vraag stelt iedereen makkelijker kan zien wat je set-up is.
            gr

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.