Vespa-Ciao.NL
:: [Vespa Si] Hoe hoort de decompressiekabel te lopen?

Home Forums Algemeen Oude topics [Vespa Si] Hoe hoort de decompressiekabel te lopen?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

menn-o
    Topic starter

Hoi, ik hoop hier te recht te kunnen met de vraag, ook al is het een Si, maar er is geen si forum en zoveel verschillen de brommers niet.

Probleem: De decompressie kabel gaat heel stroef. Ik heb het type kop dat de buitenkabel ‘achter’ de kop haakt, en dus niet dat de buitenkabel van boven af op de kop drukt.

Ik gebruik overigens een remkabel met los tonnetje, die imitatie starterkabels hier uit de buurt pasten allemaal niet.

Ik heb het veersysteem al schoongemaakt en de kabel is in gevet. Het lastige zit hem volgens mij echter dat de kabel onder het frame een scherpe bocht moet maken. Weten jullie hoe die kabel hoort te lopen?

menn-o
      Topic starter

niemand? 😐

menn-o
        Topic starter

Nou ik heb dan maar de kabel er op gezet met een grote bocht onder het frame door. Het werkt wel, maar gaat nog vrij stroef. Bovendien is een originele starterkabel veel korter, dus die kan niet eens die bocht maken, maar hoe moet het dan wel vraag ik me af?

PoliniCiao
          Bijdrager

Ik heb op ciao geen kabel daarvoor ik start hem gewoon zo en als hij dat niet wil ga ik achterop zitten en druk ik die met mijn vinger in

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.