Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Si gaat niet harder

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa Si gaat niet harder

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Davidoff95
    Topic starter

Beste forumleden,

Ik heb een oude Vespa Si die 30 liep en niet snel optrok, nou heb ik de poelie vervangen voor een 80 poelie en een krul uitlaatje van tecno eronder gezet. Hij gaat voor geen meter harder en hij trekt al helemaal niet meer op. Nu wel weer geprobeert met standaard poelie, iets beter maar ook totaal geen verschil met standaard uitlaat.
      Wat kan ik nu het beste doen??

Gr

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Je moet je sproeiertje even vergroten als je een ander uitlaatje pakt ;)!
        Wat voor trekveertjes gebruik je?
        Is het blokje al jaaaaaren in gebruik en nooit gereviseerd?

Wellicht is een service beurtje een goede :)!
        Waar kom je ergens vandaan wellicht dat een forumlid even tehulp kan schieten.

Davidoff95
        Topic starter

thnx voor je snelle reactie ga morgen even nieuw sproeiertje proberen, trekveertjes zou ik moeten nakijken ga ik ook morgen doen.
          Ja blokje ookal jaren in gebruik inderdaad en ook nooit veel aan gedaan. Carb schoonmaken en blokje schoonspuiten?

Lennaert
          Sleutelbeheerder

Carb kan je altijd even reinigen blokje schoonspuiten heeft weinig zin gezien dat optisch is en niet prestatie verminderend zal wezen.

Martino
            Moderator

Verwacht ook geen wonderen van een Tecno uitlaat. Je kan met jou setup beter een Citypower of Original power uitlaat gebruiken.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.