Vespa-Ciao.NL
:: Vespa SI Citypower

Home Forums Techniek Opvoeren Vespa SI Citypower

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dragoneyezz
    Topic starter

Hej

Ik ben sinds kort de trotse eigenaar van een vespa SI 40km/u uitvoering:lol , maar nu heb ik besloten om er een citypower uitlaat op te zetten. Nu heb ik alleen een vraagje: Gaat mijn vespa harder lopen door die nieuwe uitlaat, of moet ik dan nog iets anders aanpassen?:? Ik ben nog niet zo bekend met het opvoeren van brommers daarom wil ik ook niet zo veel veranderen aan mijn Vespa SI.

black vespa si
      Bijdrager

hallo,
        hij gaat volgens mijn wel harder lopen maar dat weet ik niet zeker ben ook niet zo goed met brommer opvoeren.
        maar ik weet niet hoeveel harder je hem wil laten lopen 😕

Dries
        Bijdrager

Proficiat met je vespa!

je vespa gaat idd een beetje harder lopen door die uitlaat, maar lang niet veel, ook zal je een beetje trekkracht winnen, maar daar moet je ook niet al te veel van verwachten.

Wel even je bougiekleur in de gaten houden!:!

vespa liessel
          Bijdrager

5km ongeveer misshien dat je een tik grotere sproeier kan halen dat kan nog een paar km meer helpen maar verwacht niet te veel

Tyrax
            Bijdrager

Staat erg veel over opvoeren op dit forum, zoek maar eens goed 😀 Succes nog met je vespa:)

Dragoneyezz
              Topic starter

Ach 5km/u is beter dan niks, bedankt voor de hulp iedereen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.