:: vespa si balthazar boma
-
Beste mensen,
sinds gister loopt de vespa si europa van mijn broer weer na een pauze van 20 jaar.
we hebben de volgende onderdelen vervangen:
Bougie
benzinekraan
carburateur schoon gemaakt
en het achterspatbord dat gebroken was
tankdop
hij loopt ong 45 en het blokje vertoont absoluut geen lagerproblemen en draait lekker soepel.
in de winter word het achterwiel van binnen bekeken en alle pakkingen en keerring vernieuwd samen
met mijn si die een nieuwe achterremschoen nodig heeft.
de europa is de rode op de foto
de montecarlo is de blauwe
balthazarboma :
sinds gister loopt de vespa si europa van mijn broer weer na een pauze van 20 jaar.
Das altijd leuk (en ook verstandig) om je oude jeugd brom te stallen to fight another day
En de dame ziet er na 20jaar ook nog sexy uit
codaDonateur
Met het oude type voorvoork nog zie ik

hij is klaar,nog een paar kleine dingen zoals de achterrem maar dat is iets voor het najaar
Helaas moet ik jullie mededelen dat mijn geliefde blauwe si montecarlo een aantal weken geleden
gestolen is uit mijn kelder.
mischien dat iemand van jullie hem gezien heeft maar ik zie het donker in.
Ondanks dat ik zo baalde heb ik eergister een cioa snor gekocht in redelijke staat.
na twee dagen poetsen,spuiten en opknappen is hij toch wel heel leuk geworden.
er komen nog verchroomde spatborden op en dan is hij klaar voor de zomer
[pfs]7887-foto-3.jpg[/pfs]
Zonde van je Si! Het is zeker de moeite om het ook hier te melden hoor, er zitten hier genoeg mensen de hele dag op Marktplaats hehe dus als ze je Si of onderdelen ervan tegenkomen heb je best kans dat hij herkent wordt.
Mooie Ciao heb je! Geinig dat hij op zich standaard lijkt maar wel wasmachinedempers erop heeft.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.