Vespa-Ciao.NL
:: vespa si balthazar boma

Home Forums Perso’s Projecten vespa si balthazar boma

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

balthazarboma
    Topic starter

Hoi ik heb sinds kort een vespa si gekocht uit 1983 en zoals je kunt zien is hij
      in superstaat
      ik heb hem alleen maar gepoetst
      ik hoop dat ik de foto erop krijg.
      ook na het verwijderen van zijn kappen zag ik dat hij echt nieuw was
      hij loopt aardig trekt redelijk maar daar ga ik nog wel iets aan doen deze winter[thumb=datas/thumbs/7887-hqdefault.jpeg]7887-hqdefault.jpeg[/thumb][pfs]7887-hqdefault.jpeg[/pfs]

Wilk1985
      Moderator

Ben erg benieuwd maar ik zie niks. Als je de foto’s upload bij Imageshack krijg je van hun een forumlink die je daarna alleen maar hoeft te knippen en plakken hier en het is gelijk goed zichtbaar.

EJ
        Bijdrager

Of je upload via mijnalbum.nl en dan plaatsje het linkje tussen dan is het ook zichtbaar hier.

JoeriH
          Bijdrager

Ik ben wel benieuwd naar die Si, lukt het nog met de foto’s?

EJ
            Bijdrager

Ziet er erg netjes uit!! Koester hem maar. 😉

JoeriH
              Bijdrager

Kan het nog steeds niet zien?

balthazarboma
                Topic starter

Hier nog een kleine collage van mjjn andere brommers,o.a een zundapp ks 50 uit 1980 die al
                  25 jaar in mijn bezit is

lightlord
                  Donateur

Die zundap ziet er wel erg mooi uit nog..dik jeugdsentiment :thumb

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                    Lightlord's Dizzy/Gypsi

balthazarboma
                    Topic starter

De zundapp loopt ong 85 maar dat rij ik er nooit mee,gewoon rustig mee rijden en geen haast.
                      hij is tenslotte van respectabele leeftijd.
                      ieder jaar haal ik hem onder zijn deken uit na zijn winterslaap en na 1 keer trappen loopt hij gewoon.
                      hij kan ook nog fietsen,wat toen verplicht was,ikheb het fietsmechanisme origineel gelaten.

de vespa is volledig origineel en loopt super.
                      het is een vespa si montecarlo en mijn tweelingbroer kreeg toen we zestien werden een vespa si europa
                      met ook een buddyseat.
                      hij heeft hem nu nog,ruim 30 jaar later al heeft deze si aandacht nodig.
                      ikkreeg toen ik zestien werd een ciao uit 1969 die helaas later gestolen werd,maar de liefde voor vespa is altijd
                      blijven bestaan.

mijn broer en ik gaan zijnsi opknappen en volgend jaar samen rijden
                      ik zal een footootje bijvoegen van een soortgelijke si[thumb=datas/thumbs/7887-vespa_86-_87-si-startseite.jpeg]7887-vespa_86-_87-si-startseite.jpeg[/thumb]

balthazarboma
                      Topic starter

hier een filmpje van mijn si
                        dit is gemaakt door de persoon waarvan ik hem kocht,ik dank hem in ieder geval voor hetleuke filmpie

Wilk1985
                        Moderator

Erg nette Si, wees zuinig op je zadel! Ze zijn vrij exclusief maar wel populair.

Hij is zeker in superstaat en leuk dat hij nog trappers en accesoirres er op heeft!

balthazarboma
                          Topic starter

Hoi wilk,
                            dat ga ik zeker doen.ik rij er alleen maar op mdt mooi weer.
                            mijn broer heeft een si europa met hetzelfde zadel vandaar dat ik lang gezocht
                            heb naar dezelfde
                            hij heeft die rode waar ik ook een foto van gepost heb,alleen heeft deze 20 j in een
                            kelder gestaan en heeft hij aandacht nodig
                            maar ik houd jullie op de hoogte

balthazarboma
                            Topic starter

Hoi allemaal,hier nog een klein verslag over de vespa si van mijn broer.
                              hij heeft zeker 20jaar stilgestaan en was toch wel onderkomen.
                              in de tank zat nog een klein beetje benzine en voor de rest rotzooi.
                              we hebben hem leeggemaakt en gevuld met schoonmaakazijn.
                              we laten hem 2 weken staan en dan kijken we wat het resultaat word.
                              hij was niet extreem vuil maar we wilden het risico niet nemen en dus vandaar die schoonmaakbeurt.

mijn broer heeft de lak nog kunnen terughalen met commandant en wax en nu staat de si weer te
                              glimmen,net zo als hij was toen wij hem kregen in 1982.

leuk is dat hij nu in vrijwel dezelfde staat is als mijn blauwe montecarlo,alleen is dit een europa met
                              buddyseat

Check the foto![thumb=datas/thumbs/7887-foto.jpg]7887-foto.jpg[/thumb][pfs]7887-foto.jpg[/pfs]

Wilk1985
                              Moderator

Superstrakke Si die kan nog 100 jaar mee! Gaaf dat hij de lak weer zo mooi terug heeft weten te halen!

lightlord
                                Donateur

Broertje heeft zijn werk goed gedaan TOP 🙂

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                                  Lightlord's Dizzy/Gypsi
                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 22)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.