Vespa-Ciao.NL
:: vespa =] ’s perso

Home Forums Perso’s Projecten vespa =] ’s perso

• Dit onderwerp bevat 51 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door vespa =].
7 berichten aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

LeMoN
    Bijdrager

ziet er leuk uit!

vespa =]

dankje LeMoN (a)

Roger102
        Bijdrager

Hee leuk straat brommertje, maar waarom hangt je uitlaat zo raar ??
          Veel succes verder :thumb

LeMoN
          Bijdrager

haha je uitlaat zit niet helemaal goed vast zie ik nu, je achterste ophang punt van je uitlaat zelf hangt gewoon los? ik zou hem maar vastmaken als ik jou was, straks breekt je uitlaat poort ;)!

vespa =]

M’n uitlaat hangt zo raar omdat het er eigenlijk een is voor een si/citta etc. En die kan eigenlijk bij dat achterste opghanpunt vatgehangen worden, maar die heb ik geen aan m’n frame zitten. Maar dat mijn uilaat poort afbreekt zal wel meevallen omdat hij aan de cilinder wel goed zit, het lijkt of hij zo krom hangt maar dat komt doordat de demper als het ware een stuk omhoog steekt.

N!CKs

we zijn al een paar dagen bezig aan arjans frame, hij wordt geschuurd en gespote in oranje zwart, net zoals ik hem eerst had.

N!CKs

binnenkort zal er wel een UPDATE komen omdat zijn frame etc. in de lak staat en klaar is om in elkar gezet te wordenn

7 berichten aan het bekijken - 46 tot 52 (van in totaal 52)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.