Vespa-Ciao.NL
:: vespa =] ’s perso

Home Forums Perso’s Projecten vespa =] ’s perso

• Dit onderwerp bevat 51 reacties, 13 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren geleden door vespa =].
15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

vespa =]

EINDELIJK, hij leeft weer, ik heb voor het mooie prijsje van €20,- een mooi compleet blokje gekocht en hij leeft weer 😀
      met de 70cc en de leo krul haalt hij een dikke snelheid van 65km/h en hij trekt ook nog eens lekker op 😀
      maarja nou dat de brommer motorisch in orde is wil ik m graag spuiten alleen ik weet niet welke kleurencombo ik zal nemen…
      iemand een idee wat nou een mooie combo is ? en ik heb nog een vraag: ik heb een ronde bobine alleen nu is het probleem: ik kan er geen kappen meer op nou heb ik gehoord dat je dan de bobine kunt verplaatsen maar waarheen dan en hoe ?

gr Vespa =]

N!CKs

idd, vespa loopt zeer goed door. lekkere top en mooie trekkracht. zondag rijde he, zei je.
        dan kan ik er weer is op rijde;)

leon ciao
        Bijdrager

kun je niet beter ninja gebruiken?
          trekt die best hoor en je top zal tegen de 75 komen te liggen 🙂

sombrero
          Bijdrager

iedereen zegt wel dat de ninja balle is op 50cc maar ik heb het ook alleen dan met 50athena en met 50standaard en vario loopt die all lekker en nu met de athena al zeker
            kijk maar zelf dit is mjin ciao met de athena 50 en het loopt helemaal niet balle het loopt rete goed of tiet of wat je wil zegge 😀

is wel met te lcihte rolle dus meote nog zwaardere in maar hier zie je dat het zeker wel kan lopen

Bo3T
            Bijdrager

jaa maar met vario loopt die ook wel veel beter he.

zonder vario komt dat ding gewoon niet op toeren. met 70cc vond ik hem nog tegenvalle maar met 80 reed die wel lekker!

vespa =]

idd nick, was vandaag wel ruig :L 😀
                maarja wat je zegt sombrero met een ninja op een 50cc valt idd nog kei veel mee, het trekken is wat minder maar wel zeker een hogere top zelfs zonder een vario maarja… ligt er maar net aan hoe je je setup enzo hebt maar ik vond met een ninja op 50cc zonder vario niet zo super slecht rijden, hij rijd wel maar komt idd wel wat laat op toeren. maarja erg vervelend vond ik t niet :P. Maar met de ninja moet ik nog een x proberen heb ik nog niet gedaan wss wordt dat overmorgen pas

maarrrrrrrrrrrrrrrr…….

ik heb nu een mooi projectje bedacht voor in de meivakantie ! (haha nou komt het ;))
                ik ga in de meivakantie mijn brommer spuiten =) en wel in de volgende kleuren: oranje met zwart, en misschien las ik er nog een buis tussen. maar daar moet ik nog even over nadenken. kzet morgen ff een plaatje erbij van wat het ongeveer moet worden.

iig moet er motorisch nog een paar dingen gebeuren namelijk

stationair lopen: DOME
                startkabel:
                carburateur maken: DONE
                koplamp: DONE
                achterlamp: DONE
                beide aansluiten: DONE
                spuiten: wordt het project voor de meivakantie 😛
                nieuwe boutjes + moertjes: pas na het spuiten

vespa =]

helaas, ik heb er nog geen foto op kunnen zetten het wordt waarschijnlijk dan morgen, kheb het nu veel te druk met school enzo maarja morgen ff foto’s maken van: de brommer(is in de tussentijd alweer veel veranderd)
                  de nieuwe koplamp 😀
                  en van het ontwerp 😛

sombrero
                  Bijdrager

stationair lopen: DOME
                    startkabel:
                    carburateur maken: DONE
                    koplamp: DONE
                    achterlamp: DONE
                    beide aansluiten: DONE

euh niet dat ik slim wil doen of zo maar dat moet done zijn en niet dome 😛

vespa =]

ja duuh tuurlijk moet dat done zijn was gwoon een typefoutje maat 😉

hansieb
                      Moderator

Leuk dingetje maar schiet weer eens ff een foto 🙂

Gelukkig heb je het voorlicht aangepast zonder is maar niks

N!CKs

idd, we hebben mijn oude koplamp erop gezet, met die 2 booskijker spotjes. die zit er dus op. ook wordt nog een keer de claxon aangesloten, want die zit er ook in. verder hebben we de achterlamp gemaakt. nu doet alles het, kwa licht dan. alleen geen remlicht, maar dat maakt nie uit. verder ehbben we zondag zowat de hele dag gereden, zelfs tot 8 uur ’s avonds door ut durp. was echt vet, he arjan.

we zien wel weer. waarmee gaa jeh msputi, spuitbusse, of compressor???

en we maken vanmiddag ofzo bij ons wel wat foto’s van hoe die nu is.

vespa =]

haha ja, wij (met 4 man zijn allemaal nog maar 14 ^^) waren we nog bij ons door het dorp aan het crossen was wel machtig vollenbak door de straten heen sjezen 😛

maarja, wat nick zegt we hebben alles idd aangesloten :D:D

en nick ik kom strax nog wel ff langs om fototjus te maken :L:P

gr Vespa =]

vespa =]

Nou dus vandaag weer wat fotos geschoten van de brommer bij nick, hij zal ze dan ook vnv nog wel een keer erop zetten of morgen ofzo 😛

N!CKs

hierbij nog even de foto’s van de vespa van arjan:

binnenkort nogeen paar foto’s van het licht, worden wel een keer in het donker gemaakt. en miss een filmpje als we zondag gaan crosse.

gr.

vespa =]

Haha, bedankt nick voor de foto’s

en de fotos van het licht (aan) in het donker moeten dan nog idd gemaakt worden ..

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 52)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.