Vespa-Ciao.NL
:: Vespa pimpen (cadeau)

Home Forums Perso’s Projecten Vespa pimpen (cadeau)

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martje3
    Topic starter

Beste vespa eigenaren,
      Mijn partner heeft sinds kort een vespa ciao. Omdat ik voor zijn 30e verjaardag hem iets cadeau wil doen voor de vespa wil ik jullie tips vragen.
      De vespa is nu helemaal zwart zonder toebehoren.
      Zijn er leuke accessoires te koop bijv. een bagagekoffertje of iets wat ik persoonlijk kan laten maken? Of kan hij de vespa ergens voor een redelijke prijs laten spuiten?
      Hebben jullie ideeën of tips voor me voor een mooi cadeau?
      Groetjes Martje

AA-T
      Sleutelbeheerder

Zoiets is lastig te beantwoorden aangezien smaak nogal een persoonlijk iets is.
        Wil hij bijvoorbeeld iets motorisch of is hij tevreden met de snelheid? Motorisch valt namelijk vrij veel te bedenken. Qua uiterlijk, wil hij een standaard ogende brommer of juist een showbrommer? Verder is het handig om een budget te weten? Bijvoorbeeld; spuiten voor een redelijke prijs betekend voor de één iets heel anders als de ander (poedercoaten kost snel al iets van €200 of meer voor een hele brommer).

Misschien heeft Lennaert nog tassen te koop.
        Tonni had een tijd terug een bagagerekje te koop, ik zie niet staan dat deze verkocht is.
        Verder kan ik je aanraden om de hele website van JMPBonderdelen eens af te speuren. Misschien kom je iets tegen wat je (partner) bevalt. Het kan ook zo simpel zijn als een stickerset 😉

zevenenergie
        Donateur

Ik zou zeggen, doe hem een snelle cilinder cadeau.
          Daar word je echt blij van. 🙂
          https://www.jmpbonderdelen.nl/vespa-ciao-si/motordelen/cilinders-vespa-ciao/65cc-cilinder-citta-ciao-si-dr-p10.html

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.