Vespa-Ciao.NL
:: vespa piaggio snor 50cc snel???

Home Forums Techniek Opvoeren vespa piaggio snor 50cc snel???

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

sen-der2
    Topic starter

hallo,

ik heb een vespa piaggio si die wil ik ongeveer 50/55 later lopen en sneller laten optrekken.
      ik zat er zelf aan te denken om er een 50cc snel van dr of athena op te doen maar kan dat op een snorcarter?
      ik heb een 12/12 cabr en dat wil ik graag zo houden. zal er veel verschil zijn zonder de cabr te vergroten? (sproeier kan wel verandert worden? ik heb een buisje als inlaat en geen spruitstuk. ik kan dat buisje er niet afhalen.

groetjes

Wilk1985
      Moderator

Hallo.

Je kan de DR of Athena cilinder wel op een snorcarter zetten, mits er geen begrenst carter op zit. Ik ga ervan uit dat je gewoon een Si hebt met contactpunten dus dat past gewoon.

Je kunt gewoon met de 12/12 blijven rijden, zolang je je inlaat niet vergroot zal het niet veel verschil geven met de 13/13.

Ik zou je trouwens aanraden om voor de DR te gaan en niet voor de Athena, de Athena is een cilinder die een hoop toeren heeft om tot prestaties te komen, en die toeren ga je met een snorcarter niet halen. Met de DR trek je in een keer naar de topsnelheid toe.

sen-der2
        Topic starter

Super bedankt voor de reactie!

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.