:: vespa piaggio si loopt niet stationair
-
hallo,
ik heb het volgende probleem, ik heb voor de winterdagen een vespa piaggio si gekocht. deze had 2jaar stil gestaan en na 2 keer trappen ging hij direct aan. maar hij gaat de laatste dagen alleen maar minder, hij sloeg al af maar na de stationair schroef bij hebben gesteld en het gas ging hij goed. maar nou slaat hij weer af ook als hij warm is. ik heb een nieuwe bougies geprobeerd maar geen enkel nut, stationair schroef maar geen enkele verandering en alleen maar verslechtering.
Wie kan mij helpen want op Google en hier vind ik niet veel info.
Mvgr, Ron

Anoniem
Heb je de tank wel leeggemaakt en gespoeld? Anders zit je filter/carb waarschijnlijk nu vol met prut…
Jaa, heb de tank doorgespoelt, verder niks mee gedaan dan gereden..

Anoniem
Ik zou je carburateur er even afhalen en helemaal schoonmaken, waarschijnlijk verhelpt dit je probleem.
pepkoDonateur
ik denk dat het bij je bougiedop zit! als er water tegenaan sputtert kan het zijn dat ie even niet meer vonkt, en daardoor uitvalt. maar probeer idd eerst maar even je carburateurd schoon te maken.
succes 😉
Zit het witte plastic busje in de aansluiting van je carb? dat was bij mij het probleem toen. Je kunt ook kijken of het shcijfje dat achter de koppeling zit goed om zit, als deze verkeerd om zit dan slaat hij ook af. 😉
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.