Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Meeting 2010 Foto,s & Filmpjes Topic
- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door Daan777.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
10 augustus 2010 om 11:17 #518453
Omdat die dan dicht waren waarschijnlijk, enige wat wij gespot hebben wat open was is een belegde broodjes zaak:kots en de mac

Maar ik had stille hoop dat kfc ook al open was maar helaas:(
Dus is de mac uiteindelijk maar geworden
10 augustus 2010 om 11:25 #518454Achso, vandaar. Dan waren jullie ook wel mooi op tijd 😛
Hmz, De kfc was dan ook wel een stukje rijden, dan hebben jullie al wel een mooie toer gehad op de morgen 😛 en dat allemaal voor een beetje voedsel 😛
10 augustus 2010 om 12:15 #518456Ja het was half 9 s,ochtens:D
Maar je moet er ook watvoor over hebben om de buik goed gevuld te krijgen
10 augustus 2010 om 13:51 #518457
citta wachtend op Evert met de aanhanger

Dit is echt één van de mooiste die ik tot nu toe gezien heb.

De burnsporen van Stephan (niet goed te zien)
Hier hebben we smerige vis gegeten.. die Groningers kunnen er niks van dat visbakken.
Kom maar eens in friesland (gorredijk) en je vreet je vingers erbij op:D

Je ziet al dat de band niet erg hard meer was

Jordy trek je broek eens op:! xD
Was een leuk tourtje, Volgende week in Holwerd ben ik er denk ik niet bij:S
of ik moet de citta van een maat van me meenemen. alleen die is niet zo snel.10 augustus 2010 om 15:26 #518461Are there coming more videos from Speedbuxy?
Pleas load up the whole material!
The tour was really nice, I think 11 Steden is the next.
10 augustus 2010 om 15:29 #518462@speedbuxy: Wil jij niet over lagers praten, me blok nu compleet vast gelopen.. Net even uit elkaar gehaald bijde lagers helemaal tot moes 😛
Cilinder en de rest in orde gelukkig %^@&#$&#%^*%$^%!#@ ZAND !!!
10 augustus 2010 om 15:58 #5184631 filmpje die ik al kan publiceren
Rest komt wat ik nog heb, moet alleen even 90graden gedraaid worden
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel10 augustus 2010 om 16:50 #518464Jockoballa :
Are there coming more videos from Speedbuxy?
Pleas load up the whole material!
The tour was really nice, I think 11 Steden is the next.
Your quest is my demand:D
Still 2 parts coming, im busy with it now

And would be nice if your guys also coming to ride the 11 steden
@frank
Damn zit jou echt niet mee:| jij kan deze toer dus gerust de evo sloop toer noemen.
Maargoed als er verder echt niks anders stuk is dan de lagers is het een vrije gok geweest;)10 augustus 2010 om 17:00 #518465@ herr flick: was dat bij ulrum?
10 augustus 2010 om 17:02 #518466@pepko
Jup daar was frank zijn blok kaput gegaan.@frank
Hele blok uit elkaar en alles maar weer nieuw kopen.@buxy
Toch maar eens beginnen met windows moviemaker ? een klein muziekje eronder zou al een hoop doen.10 augustus 2010 om 17:10 #518467Wat kwam die politie doen :haha ?
10 augustus 2010 om 17:41 #518470Mensen in de buurt hadden geklaagd over geluidsoverlast..
10 augustus 2010 om 17:49 #518001hansieb :
@buxy
Toch maar eens beginnen met windows moviemaker ? een klein muziekje eronder zou al een hoop doen.Je bent vrij om een complicatie video ervan te maken

Ikzelf ga er niet muziek onder plakken om meerdere redenen.
1-Grote kans dat youtube vroeg of laat de sound blokt.
2-Iedereen z,n smaak qua muziek is anders.
3-En last but not least ik wil de 2takt sound horen en geen muziek.
En je kan zelf ook gewoon de muziek thuis aanzetten als je er graag muziek bij wil:DDeel6
En de short parts.
10 augustus 2010 om 23:16 #518479f*cking hell ik heb wel een te gekke tour gemist 🙁 ik vaar nu vlakbij Florida, we komen morgen met het schip aan in New Orleans. Dan door naar Houston, Tampa, een of ander gat in Mexico en opnieuw New Orleans en dan waarschijnlijk naar Noorwegen.
Ik hou de agenda wel in de gaten voor de volgende meeting, dan ben ik zeker van de partij! Helaas kan ik de filmpjes niet bekijken, duurt te lang met laden hier op het satelliet internet. Ik check ze wel als ik weer thuis ben, eind september.
mvg
11 augustus 2010 om 10:21 #518487Beetje een late reactie maar was een leuk dagje! Ik ben alleen naar de meeting en BBQ geweest, maar het was wel leuk om weer wat bekende gezichten te zien:)
Jammer genoeg duurde de meeting voor mijn gevoel niet zo heel lang en hadden we het weer niet echt mee, maaaaaaaar ik heb wel mijn racer weer eens een keer kunnen starten:) Volgend jaar maar eens proberen een wél goed rijdende racer mee te nemen haha. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.