Home › Forums › Meetings & evenementen › Vespa-Ciao.nl › Vespa Meeting 2010 Foto,s & Filmpjes Topic
- Dit onderwerp bevat 82 reacties, 31 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 7 maanden geleden door Daan777.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
9 augustus 2010 om 21:38 #513304
zooo Andree daar heb je echt geluk hoor. ik knalde ook nog bijna tegen een auto aan. daar waar die duitser zijn v-snaar was gebroken daar moesten we oversteken, maar mijn hele achterrem deed het niet meer. ook dat schilde niet veel.
9 augustus 2010 om 21:44 #513292@speedbuxy: Ja hij heeft hem even opgeschuurd met schuurpapier en even 5 a 7 seconden door het hone apparaat. weer als nieuw 😀
@Daan ja had hem erop gezet hoor me voete plankje
@Hans: Ik ga dat filter direct bestellen… nooit geweten :'(
@ Idd beetje te veel gezeik over die paar sporen op de vloer, zeker als het al goedgekeurd is… en na mijn mening was er wel meer kinderlijk gedrag… maar goed wordt misschien al wat ouder ofsow :!
@Geraduz: Ik vond je verhaal wel mooi hoor.. Stomme boerenlul:pest
@Bijna ongeluk: Had wel snel je RV gepakt hoor tonni hahah
groetjes
9 augustus 2010 om 23:06 #513251Tonni :
(ze zijn allemaal iets wazig omdat ik het zonnefilter er de hele tijd op had..)Das een best zonnefilter:D

@frank
Das nice man dan kost het je al met al alleen een zuigertje
En waarschijnlijk een setje nieuwe lagers vanwege die zandbak in je blok:D:|@Florian
Je achterwiel crash komt ook ergens in de filmpjes voor, tenmiste net naar het gebeurd was want je stapt net van je brom af en er staat een dik zwart rem spoor achter je.
(nam tenmiste aan dat die van jou was?)Deel3
Deel4
Tonni op de roller met 2kw+
10 augustus 2010 om 00:11 #511724Leuke meeting leuke tour. Jammer van het weer zo af en toe, maar hierdoor heb ik wel mee kunnen touren omdat bij mooi weer ik wat anders te doen had. Achteraf de hele dag mooi weer gehad en hebben we nog mooi wat kunnen eten in Lauwersoog. Waar speedbuxy als eerste de happerij gevonden had en al smikkelend(zie de foto’s) eens goed kon bekijken wat een lange rij daar stond.
Een persoonlijk smetje voor mij was dat mijn brommertje nu toch wel even een onderhoudsbeurtje nodig heeft. Doordat er steeds meer gestopt werd door wat pechgevalletjes ging mijn brommer moeilijker en moeilijker aan. En ergens op de terugreis voor Ulrum had mijn slippende V-snaar er helemaal geen zin meer in. (Moet ik dan toch een keer overstappen op een kickblok?) Echt van alles geprobeerd. Zo probeerde Tonni nog de vario aan te trappen. Hierbij schoot hij uit en tot overmaat van ramp tegen mijn uitlaat waardoor mijn uitlaatpoort brak. Het blijft DR en dus gebeurt dat vroeg of laat. Een truck van Javad met de waterpomp deed hem uiteindelijk wel lopen. En ben onder luid kabaal door gereden naar Groningen. Tonni bood nog aan om mijn poortje te lassen, maar ergens is dit voor mij een teken om maar eens een wat snellere setup van de plank te halen. Op naar een volgend tourtje!

Wat me deze tour vooral opviel waren de vele snelle setups die mee reden. En was elke duitser te herkennen aan de raceolie waarschijnlijk A747. En is dit deel provincie Groningen eigenlijk een best mooi gebied om te touren.
Ook wil ik jullie het volgende nog even mee geven. Ik heb eigenlijk geen foto’s of filmpjes gemaakt, maar…

Deze duitser hebben Evert en ik nog opgepikt. Steffen, if i spelled it right? sorry but i had to take the picture.:pest
een aantal km’s voor thuiskomst was hij gestrand door een gebroken v-snaar. En in een duits busje hebben we hem toen opgehaald. Hij paste nog precies naast de 2 ciao’s achterin dekentje erover en we mochten hem weer wakker maken bij thuiskomst.10 augustus 2010 om 06:04 #509994

al die filmpjes weer andree!
dat visje viel mij inderdaad wat verkeerd ja haha:kotsbeter dat het weer voor elkaar is frank!
kunnen we weer mooi door lelystad blazen;)10 augustus 2010 om 08:29 #518441weeuw zalig man! wou er ook bijzijn 🙂
moet eens alle filmpjes gaan bekijken lol 😀2kw+ , ow man =)
wat een setup moet dat zijn.. 🙂
die gast aan de pannenkoeken is dat Ritze?
en uhm editje: Giannelli uitlaten vind ik echt de mooisten 😉 als ik ze zie op brommers 🙂
10 augustus 2010 om 08:46 #518442Meeting was inderdaad tof, volgend jaar ook maar mee touren!
10 augustus 2010 om 09:36 #518443speedbuxy :
Tonni :
(ze zijn allemaal iets wazig omdat ik het zonnefilter er de hele tijd op had..)Das een best zonnefilter:D

Valt me in de close-up nu ook op dat ze zelfs wat korrelig zijn hahaha=)!!
I came, I saw, and I forgot what I was doing...10 augustus 2010 om 09:58 #518444Ik vind het echt heul erg jammer dat ik dit allemaal gemist heb 🙁 Maar gelukkig hebben we de foto’s nog 😀
10 augustus 2010 om 10:03 #518445ach verdomme..wilde er echt bijzijn, maar heb maar voorlopig rijbewijs, moet praktijkje nog eens gaan doen.. dus mocht zoiezo al niet ..
pfwuh..
prachtig dit!10 augustus 2010 om 10:19 #518446@speedbuxy: die remsporen waren natuurlijk van iemand anders… Stephan 😀 en heb me dr65 nu op me zandblok gezet, lagers lopen prima.. blok loopt ook als een gek.. denk op de rollenbank nu ook wel 1.8 a 1.9 zal halen.
gr
10 augustus 2010 om 10:35 #518447Tonni :
Valt me in de close-up nu ook op dat ze zelfs wat korrelig zijn hahaha=)!!En hij begint ook al wat te roesten:D
@tnerual
Dat was idd ritze die daar s,ochtens wijs aan de pannekoeken ging
@frank
Och zal natuurlijk ook niet:D volgens mij het stephan dit toertje nog meer rubber verbruikt dan benzine:D
En beter dan je zandblok zo mooi loopt met de DR
Komt tenmiste je forum naam weer tot z,n recht;) en het toert ook weer wat zuiniger
Hier een filmpje van het blokje Groningen wat stephan, jordi, frank en ik s,ochtens hebben gereden in de zoektocht naar iets te eten:D
Deel 5 en 6 van de toer zijn in de maak.
Daarna nog 1 shortcuts deel en dan was dat het weer
10 augustus 2010 om 10:41 #518448was dat achteraf niet een te groot probleem dat burnen binnen?
volgend jaar ben ik van de partij10 augustus 2010 om 10:46 #518451tnerual :
was dat achteraf niet een te groot probleem dat burnen binnen?Neehoor de organisatie heeft zelfs besloten volgend jaar een compleet indoor burn festijn te houden:D
Nee zonder gekheid je kan zelf toch wel terug lezen dat het niet echt gewaardeerd werd.10 augustus 2010 om 11:13 #518452Als jullie op zoek waren naar een hapje eten, wrom knallen jullie dan alle eettenten van groningen voorbij 😛
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.