Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Meeting 2010 Foto,s & Filmpjes Topic

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Vespa Meeting 2010 Foto,s & Filmpjes Topic

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Mike
    Bijdrager

dat heb je snel gefixed man!

Mike

hansieb
      Moderator

Tonni :

Gerarduz :

Zowiezo chapeau voor Avanti met zijn actie !:thumb

Sorry hoor, maar dat is ook weer typisch een uitspraak voor een onaangepaste lompe boer.
        Ook heel bijzonder en echt achterlijk dat mensen dit grappig vinden en er zelfs gewoon mensen bij langs lopen alsof het allemaal normaal is.

Ik had er niet bij moeten zijn, ik waardeer dit soort aso gedoe niet echt.

Ik zou zeggen: nodig hem de volgende keer lekker uit om dit soort bull-shit bij jou in de woonkamer te komen doen, kijken of je het dan nog zo kan ‘waarderen’.

Met een beetje mazzel zien ze de schade aan de vloer alsnog, en kunnen wij fluiten naar onze 300 euro borg, en hoeven we volgend jaar niet weer te komen.

Echt chapeau hoor, kwakdoos!!!

Ik denk dat we volgend jaar maar iedereen een reglement laten tekenen i.c.m. een handtekening. Zo kunnen we de schade gewoon verhalen. Blijkbaar gedragen mensen zich niet zonder “ubersturmfuhrer” in de buurt.

@frank
        Zag dat je het bij karsemeijer hebt laten fixen, ook een prima bedrijf 😉

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Gerarduz :

Wat ben jij een lekkere kutvent met zo’n reactie.
          We hebben hier flinke kans op 300 euro BOETE van de borg.

Dit soort reacties kan ik niet over.. bedankt gerarduz

Ik heb Avanti hier al over gesproken en was totaal niet zijn bedoeling, hij vindt het zelf ook de lompste actie ooit.
          Maar het toejuichen vind ik echt NIET kunnen!

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

VespaAvanti
          Donateur

Zo, eindelijk heb ik ff tijd om op m’n, op z’n zachtst gezegt, lompe actie te reageren.
            Op de eerste plaats wil ik de organisatie er m’n volledige excuses voor aanbieden, ik heb er echt serieus heel veel spijt van, nu bedenk ik me ook pas dat dit gevolgen zou kunnen hebben voor bijvoorbeeld een komend jaar, mocht deze plek nog eens afgehuurd willen worden.
            Op dat moment dacht ik totaal niet na, het was vroeg, ik zag een natte vloer en dacht gelijk aan het effect wat je ook met ijs hebt, naja, vervolgens wordt het ook nog gefilmt en dan doe je gewoon echt lompe dingen:con
            Nogmaals mijn excuses, door mij zal er in ieder geval niet nog eens zoiets gebeuren!
            Dat contract tekenen wat Hans hier aanhaalt is nog niet eens zo’n gek idee!
            Een ding is in ieder geval wel zeker, mocht dit gevolgen hebben dan betaal ik het zelf, hier hoeft de club niet voor op te draaien aangezien het gewoon mijn stomme lompe fout was.

Maargoed, ik hoop het zo af te kunnen sluiten want voel me er momenteel niet echt lekker door.

Voor de rest was het een zeer geslaagd weekend!
            Helaas heb ik de meeting moeten missen omdat de gaskabel van m’n Fiatje er 13 km (ja echt 13,0 km op de TOMTOM) voor we er waren doormidden brak.
            Gelukkig heb je dan altijd de mensen die voor je klaar staan, zonder twijfelen kwam Daan ons opslepen, nogmaals bedankt Daan!
            De volgende dag had Tonni een zeer mooi ”Fiat 850 gaskabelreparatiesetje” samengesteld, samen met een gashandelnippel van Evert en nog een extra bevestigingsnippel van Thomas ben ik zonder problemen naar huis kunnen rijden, nogmaals bedankt mannen, wat dat betreft hebben we echt een mooi clubje mensen bij elkaar:)
            Ik was ook nog zo stom om m’n jas en tas te vergeten, spullen konden bij Daan en Andree in de tas en Maarten heeft nog een jas voor me geregeld, ook deze mannen zeer veel dank!

Zo zie je maar, al met al een heel appart weekend voor me, maargoed, op me lompe actie na heb ik me goed vermaakt:thumb

speedbuxy
            Topic starter

@frank
              Dat heb je zeker snel gefixst:thumb
              Kon je hem toch nog mooi op poetsen ofzo?

@evert
              Das weer een mooi verslag met mooie filmpjes:thumb
              (Alleen ging dat smikkelen voor jou niet echt op:()

@tonni
              Dat niemand er wat van zei was omdat het ook leek alsof er niks aan de hand was.
              Als die rubber sporen ter plekke zichtbaar werden had het vast anders gegaan.
              Maar dan nog het had gewoon niet gemoeten vond stephan zelf ook, maar zal wel een bepaalde ochtend moeheid zijn geweest dat niemand het echt raar vond.

EDIT
              @stephan
              Nou komt het wat over alsof je het deed omdat ik filmde, terwijl ik maar topje van de ijsberg gefilmd en gezien heb.
              Maar vind dit hele afgereken gedoe achteraf sowieso wat wijven gedrag.
              Feit blijft dat jij je fout keurig hersteld hebt:thumb en de man de controlle van het pand heeft goed gekeurd:thumb

Ik heb dat stuk nog gedweild en er was echt niks meer van te zien:thumb dus om er hier nog eens over te gaan zeuren over de borg en bla bla noem ik een storm in glas water.
              (plus jullie ook wel weten dat stephan dat echt wel zou betalen als het daar al op aan kwam)
              En sowieso 300euro voor een vloer wassen gaat toch ook nergens over.

Niet dat ik de sfeer hier nog om naar huis te schrijven vind toch maar deel2 van de filmpjes.

Mike
              Bijdrager

hoezo handtekeningen. dit stukje gedrag staat op film en de 2 daders dus ook… deze mensne zijn hoe dan ook voor dit voorval toch al op scherp als er betaald zou moeten worden?

Mike

Helios
                Bijdrager

Heb ook even een kijkje genomen op de meeting (die 2 in die audi A3 🙂 )
                  Wel leuk om even te kijken, en grappig om te zien wat voor gezicht er nu achter welke brommer zit :).
                  Normaal zie je altijd alleen maar een post en nu zie je wie er achter de bouwwerken zit.

Had graag meegereden met de tour etc, maar helaas was mijn Citta hier nog niet klaar voor. Hopelijk een volgende meeting!

speedbuxy
                  Topic starter

Mike :
                    hoezo handtekeningen. dit stukje gedrag staat op film en de 2 daders dus ook… deze mensne zijn hoe dan ook voor dit voorval toch al op scherp als er betaald zou moeten worden?

Jordi heeft niet mee gedaan ondanks dat ie wel op het filmpje staat.
                    En offcourse had stephan die kosten zelf wel gedraagd als het daarop uit draaide:thumb
                    Maar hij heeft het keurig weg gepoets:thumb en die man heeft zondag na overhandiging van de sleutels het pand uitvoering geinspecteerd en goed gekeurd:thumb
                    Dus dit gezeik achteraf gaat nergens over.
                    Enige waar dit goed voor is is om de sfeer in de topic even te verneuken en stephan nog wat zout in z,n wonden te drukken.

Mike
                    Bijdrager

als dat waar is vindt ik dit zeker gelul achteraf inderdaad en is er dus niks aan de hand, nou goed iedereen weer love and happyness;)

ontopic!:)

Mike

Gerarduz
                      Donateur

Herr FlicK :

Gerarduz :

Wat ben jij een lekkere kutvent met zo’n reactie.
                        We hebben hier flinke kans op 300 euro BOETE van de borg.

Dit soort reacties kan ik niet over.. bedankt gerarduz

Ik heb Avanti hier al over gesproken en was totaal niet zijn bedoeling, hij vindt het zelf ook de lompste actie ooit.
                        Maar het toejuichen vind ik echt NIET kunnen!

Aan de lezer:

Mijn excuus dat deze reactie ,verkeerd geïnterrumpeerd wordt , maar …
                        Ik lees hem nu net, maar dat was natuurlijk zo cynisch mogelijk bedoeld!

speedbuxy
                        Topic starter

Mike :
                          iedereen weer love and happyness;)

ontopic!:)

Presies:thumb

@gerard
                          Ja dat dacht ik ook al dat je het zo bedoelde;)
                          (stond er alleen wel heel crypties)

Deel3 staat in de upload duurt nog een 55min volgens youtube.

Frank80cc
                          Donateur

hallo even een waarschuwing… Ik heb even me carters bekeken zat helemaal vol met zand van dat geile blubberpadje… dus ik heb alles goed doorgespoeld. Ik denk dat ik mede daardoor een vastloper heb gekregen. Blokjes houden niet van een berg zand blijkbaar :no

Ik heb nu me blokje al weer lopend met 65 dr en loopt ook erg ziek.. trekt nog harder dan pinasco iets lagere top denk ik.

gr

hansieb
                            Moderator

@frank
                              Jij had ook nog dit mooie filtermateriaal er nog in he 😐 Dat materiaal is ook zo lek als een zeef.

Even vervangen voor -> http://vespa-ciao.nl/page.php?id=266

Tonni
                              Moderator

Hier mijn foto’s :
                                (ze zijn allemaal iets wazig omdat ik het zonnefilter er de hele tijd op had..)

KLIK OP DE FOTO.

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

Daan777
                                Moderator

@frank, Ik heb je nog gezegd een voetenplankje te monteren. Dat houdt ook veel prut tegen!

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 83)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.