Vespa-Ciao.NL
:: Vespa loopt Bagger, check filmpje

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa loopt Bagger, check filmpje

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tyrax
    Topic starter

He boys,

ik heb me vespa ff schoongemaakt vandaag, en daarna wou die dus niet meer starten.. beetje dom, kheb em met water schoongemaakt. (wel gewoon de buitenkant, niet de onderdelen, alleen m’n luchtfilter eraf gehad en schoongemaakt.):con
      Mja na een tijdje rennen+de bougie droog+schoongemaakt te hebben, reed die weer.. en hoe .. kheb nu ong. 1km gereden, maar hij blijft zo gaar doen ..

http://nl.youtube.com/watch?v=SAe-YmZ3xqU

Iemand een oplossing?

Kheb hele tijd vol gas in..

JayL
      Bijdrager

denk dat er gwn wat spatwater in je blok is gekomen…. bij een hevige regenbui krijg k dat af en toe ook. maar de dag erna doet ie t gwn weer

btw, je hebt je lchtfilter toch nie met water schoongemaakt 😐

Tyrax
        Topic starter

Dat wel ja, (ook weer drooggemaakt) zat ook een gat in ’t gaasje, khaal denk ik een malossi powerfilter .. Wat haal ik daar voor voordeel uit ?

JayL
          Bijdrager

dat er meer zooi in je blok komt en meer lawaai :con
            met een malo filter heb je ook een grotere sproeier nodig omdat ie meer lucht door laat stromen, dus technisch gezien krijgt jouw blok meer mengsel en zou je “iets” sneller gaan… zal niet veel zijn denk k

voor datzelfde geld heb ik liever een ander (hoogtoeriger) uitlaat

Tyrax
            Topic starter

Was er met een leo vince krul dan ?

Kdoe er binnenkort wss 65cc op..

JayL
              Bijdrager

De meesten vinden t een laagtoerig uitlaat. Daar is natuurlijk niks mis mee. Maar met een sneller uitlaat ga je harder dan een malossi filter.

Persoonlijk geef ik liever wat geld uit voor een betere uitlaat dan een malossi filter (zag net dat ze toch niet zo duur zijn zoals k eerder dacht, maar goed)

Tyrax
                Topic starter

Oke, maar hij loopt nog steeds zo kut.. wtf kan dit nogmeer zijn? Benzine verkeerd gemixt ofzo ? ..

Zer0r0nin
                  Bijdrager

Water in je vlotterbakje waarschijnlijk. –> vlotterbakje eraf + carburateur ff schoon/droog blazen.

Tyrax
                    Topic starter

Okee, ik haal em morgen uit elkaar dan .. thanks so far . 🙂

Nope. Carb is helemaal schoon+droog, morgen haal ik ff een nieuwe bougie .. kijken of dat helpt 🙁

Okee bougie vervangen, die oude was helemaal zwart + oud + zat er niet goed in :S Mja, tis nu klaar ..

Slotje hoor:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.