Home › Forums › Techniek › Problemen oplossen › vespa lampen
- Dit onderwerp bevat 8 reacties, 4 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 18 jaren, 4 maanden geleden door Jacky.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 november 2007 om 12:45 #209254
Halo, ik ben laatst op mijn gezicht gegaan met mijn brommer en zijn mijn lampen kapot gegaan,
nou heb ik gekeken maar de lampen zijn echter niet kapot gesprongen.
Is het dat als 1lamp kapot is de andere had ook niet meer doen? want mijn remlicht doet het ook niet meer.
Wat zou er anders aan de hand kunne zijn’?
gr.quint4 november 2007 om 12:57 #218012Waarschijnlijk zitten er een kabels/stekkertjes los.
Als je voorlamp niet meer brandt krijgt je achterlamp alle stroom en brand die zo door.
4 november 2007 om 13:00 #218013De lampjes waarvan je zeker weet dat ze stuk zijn even vervangen. Ze kosten niet veel.
Remlicht zou ook aan de schakelaar in het stuur kunnen liggen, kijk even of die niet stuk is.Geen schade aan jezelf?
4 november 2007 om 13:07 #218014nee wel bijna als ik niet was doorgerollen met het vallen was ik over de auto gevlogen dus scheelde niet veel
4 november 2007 om 13:25 #218015Nou lekker nederlands dit topic mensen, ik moet moeite doen om het allemaal te begrijpen. Je zou idd de bedrading kunnen nakijken, ook of alles nog goed op de bobine enzo zit. En het lampje moet natuurlijk nog een beetje goed contact maken.
7 november 2007 om 16:02 #218028en waar zit de bobine precies?…… de toeter doet het wel nog dat vind ik het rare.. de schakelaar is niet kapot, maar als ik de schakelaar om zet zou de toeter het samen met de lichten moete doen maar de toeter doet het niet ook niet meer
7 november 2007 om 16:30 #218032
RebelWat hebben jullie toch met dat Nederlands.
Ik kan alles gewoon lezen vind het allemaal maar wat overdreven hoor.
Bobine zit achter je zeikap als je op je brommerzit links.
Er zit een uitsparing in je frame daar zit je bobine.7 november 2007 om 18:08 #218034daar zite de kabels nog aan… en nu…
7 november 2007 om 18:27 #218037Rebel :
Wat hebben jullie toch met dat Nederlands.Ik kan alles gewoon lezen vind het allemaal maar wat overdreven hoor.
Bobine zit achter je zeikap als je op je brommerzit links.
Er zit een uitsparing in je frame daar zit je bobine.Sommige zinnen klopt gewoon niks van. Maar dat valt een aantal mensen niet op blijkbaar. Maarja ik vind het een kleine moeite om een beetje fatsoendelijk nederlands te typen. Komt ook meteen wat beter over voor eventuele nieuwe members.
@Quintt: Ook nergens een breuk in de kabel? Roest tussen stekkertje of wat dan ook waardoor ze geen goed contact make? Probeer misschien eens een ander kabeltje dat je er even aanhoudt (ipv de oude bedrading). Dan weet je of de bedrading goed is. Misschien toch eens een ander lampje proberen?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.