Vespa-Ciao.NL
:: vespa in mekaar gezet

Home Forums Techniek Opvoeren vespa in mekaar gezet

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

wimmelzz
    Topic starter

alloha

ik heb gister mijn vespa maar weer is in mekaar gezet

nu met bromcarter en elec ontsteking verder is de vertanding ook brom

ik rij nu met 70cc DR (geen evo) 13/13 carb

en toen d8 ik ik zal mn top is gaan testen dus ik gooi poeli 60 erop en ik ga naast de auto van mn maat rijden EN IK HAAL GEWOON DE 75!!:D ik was best vebaast omdat ik verder nix aan me carters heb gedaan en volges mij ook de tamste 70cc heb die er is.

is deze snelheid gewoon “normaal” met deze setup of is dit eigenlijk nie haalbaar en heb ik stiekem zonder da ik et weet nog een snel ”iets” op mijn vespa liggen.

dat was eigenlijk mijn vraag……groetjes wimmelzz 🙂

Fredzzz
      Moderator

als je er geen speed engine onder hebt geloof ik je niet:D

noujah, 75 zou toch wel kunnen maar weet je zeker of je het goed hebt gemeten…naast de auto? moet goed zijn, niet dat die accelereert en jou VOORBIJ rijdt, want dan gaat de auto juist harder…en jij gaat dan dus geen 75…

maajah…suc6

ciao man
        Bijdrager

ik hielt 80 met een 70cc dr evo met een polini sp orginele carters:D

wimmelzz
          Topic starter

die auto bleef gewoon acher mij rijden en op precies dezelfde afstand continu dus

maarjah ik had ook wel heeeele zware vertanding dan heh met poeli 60 en bromvertanding…trok ook voor geen meter, maar ik wou gewoon effe wete wat zoongeveer het maximale was.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.