:: Vespa heeft geen trekkracht.
-
ja maar als jouw koppeling hem tegen houdt als hij belast is.
kan hij ook niet op toeren komen want dan kan hij zijn vermogen ook niet kwijt.
loopt zijn koppeling dan aan?… lijkt me niet want hij loopt onbelast wel goed..
kun je anders niet een filmpje posten met goed geluid van wat hij wel en neit doet.. dat zou zeker helpen:)
Ik heb zelf ook het idee dat het een koppelingsprobleem is.
Omdat hij onbelast helemaal mooi loopt.
Maar de koppeling ziet er nog goed uit.
Veel voering nog en geen vreemde slijtage.
Waar zou ik anders aan kunnen zien dat mijn koppeling gaar is?
Zouden de blauwe veren helpen vergeleken met de orginele?
Ik heb een filmpje maar met slecht beeld en geluid, ik zal morgen een mooi filmpje maken.
zijn je segementen neit op? slipt je v-snaar?
en denk niet dat het uit maakt om de veertjes te vervangen.. hierdoor slaat je koppeling alleen eerder of later aan..
wat voor geluid maakt de brommer als je erop zit en probeert weg te rijden?
Nee segementen zijn nog lang niet op en v-snaar slipt ook niet. (dan zou hij trouwens ook wel meer toeren gaan maken toch?)
Het klinkt alsof hij wordt tegen gehouden en geen toeren kan maken.
Ik zal morgen ff filmpje posten das duidelijker denk:P
EDIT: Heb vanmorgen toch uit eigenwijsheid maar de blauwe veren erop gedaan en hij rijdt stukken beter.
Jammer dat alle wegen hier in de buurt ijsbanen zijn, maar met iemand achterop komt hij weer helemaal niet op gang.
Zou het misschien een kwestie zijn van inslijten?
Toen de blauwe veertjes er net op zaten hoorde ik hem nog schaven bij stationair lopen, nu niet meer.
een vespa blokje behoort veel meer power te hebben dan dat jij nu beschrijft ik denk dat je zuigerveren af zijn en misschien je zuiger ook wel.
Als het een 50cc is dan heb ik nog wel wat voor je liggen voor een spotprijsje.
Succes ermee
Met de blauwe trekveren heeft hij veel meer kracht, en zuiger + zuigerveren in zeer goede staat.
Ik heb nog niet echt lekker op toeren gehad met rijden maar dat wordt wachten tot de sneeuw weg is.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.