Vespa-Ciao.NL
:: Vespa gestolen

Home Forums Algemeen Nieuws Vespa gestolen

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Jacky
    Bijdrager

Als ik Fons een beetje goed inschat heeft hij waarschijnlijk naar meer details gekeken dan alleen het kenteken dus zal hem wel niet zijn dan. Ik zal ook opletten rij toch regelmatig door Sittard,Geleen en af en toe ook beek.

cciao
      Topic starter

werd zojuist gebeld door de politie en hij is teruggevonden, ze wisten niet in wat voor een staat, maar goed, ik ga hem als het kan dalijk nog halen.

Groeten

pepko
        Donateur

zo! wat een mazzel heb je dan! hebben ze dader ook gepakt> of was dat weer teveel werk 😛

Anoniem

wtf? Hoor ik nu serieus dat de politie hun werk doet:D:pest

Superchill man, hopelijk staat ie dr nog een beetje netjes bij:thumb

cciao
            Topic starter

net gaan halen,
              maar dan springen je de tranen toch in de ogen als je hem ziet.
              lekke achterband, gaskabel naar de klote, voorrem naar de klote. filter is weg, kenteke beetje dubbel (zeker door wheelies ofzo) maar goed, kijken of ut nog wat word.:)

pepko
              Donateur

foto?

cciao
                Topic starter

zal ik zo wel even maken, maar zo opzich qua lak enzo zie je niet echt veel. zijn meer details 😛

7 berichten aan het bekijken - 31 tot 37 (van in totaal 37)
                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.