Vespa-Ciao.NL
:: Vespa gaat half aan.

Home Forums Techniek Problemen oplossen Vespa gaat half aan.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Stef-R
    Topic starter

Hee allen,

Ik heb me vespa vandaag helemaal weer inelkaar gezet alles vernieuwt.
      Nu liep ik hem neet aan en na 50 meter hard rennen sloeg die half aan..
      Je hoorde niet het echte geknetter dat je hoort als die helemaal aan is
      maar het lijkt op het geluid als je hem nog aan loopt maar hij kwam wel vooruit..

Toen liet ik het gas weer zakken toen en toen ging volledig aan en vervolgends knapte me voetpakking
      en me carter pakking ook volgends mij.Heeft dit iets met ontsteking ofzo te maken?
      Ik heb dit nog nooit mee gemaakt dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. hier mijn setup:
      70 dr tuned
      Geveilde Elek carters
      13/13 @ 66 miss iets te groot?
      Std kruk + malossi filter.

Alvast bedankt.

Mike
      Bijdrager

die pakkingen ploffen zowieso niet echt.. zoveel druk bouwt je blok namelijk never op:)

is het niet iets simpels als een decompressie die blijft hangen? ( ff kabel losmaken ) of anders miss een gebroken spie:)

als het CP is kan het ook aan de rest van de ontsteking liggen. kijk even of hij nog netjes vonkt

Mike

luukelbo
        Bijdrager

ik rij zelf met dezelfde setup, carter max tuned en getunde krukas met sproeier 64, dus die mag denk ik wel iets lager.

Stef-R
          Topic starter

Oke , ik heb net nog even gelopen met de ciao en tot mij verbazing komen er vonken uit de carter, dit
            kon ik zien door de cabarateur :O iemand hier wel eens last van gehad? xD

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.