Vespa-Ciao.NL
:: Vespa fabriek gaat sluiten.

Home Forums Algemeen Nieuws Vespa fabriek gaat sluiten.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Daan777
    Topic starter

Het schijnt dat er een vespa fabriek in italie gaat sluiten omdat de brommers die er gemaakt werden veel te vervuilend zouden zijn. (true..) “Eigenlijk zouden we dus moeten spreken over Viespa’s” (haha..)

Dit is wat ik gehoord heb, maar gek genoeg kan ik hier niks over vinden op het internet.

jordy
      Bijdrager

dat geloof ik graag
        dat vespa fabriek zal niet erg veel verdienen als de 2takt afgeschaft gaat worden

Dries
        Bijdrager

ja dat zie ik ook nog wel gebeuren… jammer genoeg, maarja, wat doen we eraan…

Aan iedereen met een vespa, hou ‘m bij!

VespaAvanti
          Donateur

Had ik ook gelezen in de krant, wat ik daar uit opmaakte is dat er nog vespa scooters met versnellingen werden gemaakt daar:o
            En die worden nu afgeschaft omdat ze zogenaamt te vervuilend zijn, de 4-takt variomodellen blijven ze wel nog produceren.
            Dit is wat ik uit de tekst opmaakte, stond gister in de Telegraaf geloof ik;)

1500e post:D

>>kruin-ritsjerd<<

jammer dat ie gaat sluiten:'(

diac
              Bijdrager

ik had het ook gelezen idd, is wel jammer, maar wat doe je ertegen eh:?
                4-takt is helemaal in tegenwoordig..

Loek
                Bijdrager

Dit is natuurlijk onzin… Vespa gaat niet dicht en geloof nou maar dat de bouw van 2takt LX’en gewoon doorgaat.
                  Italië zou nog wel het laatste land zijn waar ze deze maatregel in zouden voeren.

speedbuxy
                  Bijdrager

Volgens mij was italie 1 van de eersten die de 2takt uit de hoofsteden bande.

Daan777
                    Topic starter

Oei, diss.

LX’en boeien me geen flikker, Gayscooters.
                      Mensen die erop rijden zijn nog dommer dan aardappels.
                      Ik heb waarschijnlijk ook meer respect voor aardappels dan voor LX rijders.
                      Simpelweg omdat de aardappel zichzelf is, en de LX’rijders poppetjes, beïnvloed of soms zelfs gecreëerd door de mode.

Edjuh
                      Bijdrager

Wie wil nou geen zuinige scooter, ik rij wel eens een zip 4t van mn werk en dat rijdt echt uitstekend onbegrensd. Constant volgas rijden en het is nog steeds retezuinig, wie wil dat nou niet? Ik zou ook nooit een LX willen omdat het modieus is(ik vind massashit juist niet modieus maar goed), en die krengen zijn ook belachelijk duur maar de toename van 4t scoots begrijp ik heel goed! Ik zou er nooit een kopen maar…

Daan, mooi gezegd, jij zou best een LX rijder willen schillen, koken en bakken volgens mij. Volgens mij is het in amsterdam het ergst, hier heeft echt ELKE kneus een LX, en dat zou dan nog een statussymbool zijn nou dikke aars, wie wil nou zo’n afgelikte boterham, oftewel een ‘holleeder’.

Dus dat de vespa fabriek sluit is BS, want echt dat is de best verkopende scooter momenteel, kom maar eens hier ze zijn niet te tellen, en dat voor minimaal 3000 per stuk denk je echt dat die fabriek sluit? een groot deel komt uit china nu(motor), dus nog meer winst door personeelsbezuiniging, oftewel piaggio loopt zwaar binnen nu.

Ik roep het al een tijdje, maar binnenkort rij ik 4t(schakel, mini honda replica, je kent het wel), hoewel de vespa’tjes uiteraard blijven. Ik vind het meesterlijk om 70 te kunnen rijden en tegelijk 1:50, dat is met de huidige benzinekosten gewoonweg ideaal.

speedbuxy
                        Bijdrager

Edjuh :
                          Wie wil nou geen zuinige scooter, ik rij wel eens een zip 4t van mn werk en dat rijdt echt uitstekend onbegrensd. Constant volgas rijden en het is nog steeds retezuinig, wie wil dat nou niet? Ik zou ook nooit een LX willen omdat het modieus is(ik vind massashit juist niet modieus maar goed), en die krengen zijn ook belachelijk duur maar de toename van 4t scoots begrijp ik heel goed! Ik zou er nooit een kopen maar…

Daan, mooi gezegd, jij zou best een LX rijder willen schillen, koken en bakken volgens mij. Volgens mij is het in amsterdam het ergst, hier heeft echt ELKE kneus een LX, en dat zou dan nog een statussymbool zijn nou dikke aars, wie wil nou zo’n afgelikte boterham, oftewel een ‘holleeder’.

Dus dat de vespa fabriek sluit is BS, want echt dat is de best verkopende scooter momenteel, kom maar eens hier ze zijn niet te tellen, en dat voor minimaal 3000 per stuk denk je echt dat die fabriek sluit? een groot deel komt uit china nu(motor), dus nog meer winst door personeelsbezuiniging, oftewel piaggio loopt zwaar binnen nu.

Ik roep het al een tijdje, maar binnenkort rij ik 4t(schakel, mini honda replica, je kent het wel), hoewel de vespa’tjes uiteraard blijven. Ik vind het meesterlijk om 70 te kunnen rijden en tegelijk 1:50, dat is met de huidige benzinekosten gewoonweg ideaal.

Als je met 2takt zip ook maar max 3000 toeren zou draaien neemt ie ook niks:pest

En adam wint het idd met kop en schouders als het op die LX scooters aankomt dat is namelijk echt niet normaal meer hoeveel je die daar ziet en dan ook nog bijna allemaal met(vrouwen)scherm erop.
                          Maar hoor wel dat ze dus wel geld kosten ik vroeg me namelijk altijd af welke supermarkt ze weg gaf bij de aankoop van een pakje boter:)

tnerual
                          Bijdrager

die zip is dan ook nog begrensd he

AC RACING
                            Moderator

:'(

miniciao1968
                              Donateur

LX’en boeien me geen flikker, Gayscooters.
                                Mensen die erop rijden zijn nog dommer dan aardappels.

JA, en Ciao’s zijn damesbrommers
                                Tel uit je winst…:D

Iets minder qua toon zou best mogen…! :!
                                Zeker als je in de buurt van tolerant AMS woont!

Geert (H) Ciao

Stel je voor hoeveel brute ciao’s rondreden als iedereen ipv een LX een ciao kocht voor 200eu en hem met 2800 eu opknapt. Kun je nagaan wat voor een ciao je krijgt met een budget van 3000 euro:)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 20)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.