- Dit onderwerp bevat 25 reacties, 16 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 15 jaren, 2 maanden geleden door pepko.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
25 april 2010 om 07:16 #460707
ik denk niet dat dat voldoende druk opbouwt, kijk eens naar alternatieven.
ik zal wel eens zoeken of er iets te krijgen valt wat echt blaast 😛want een cpu fan is om te koelen niet om groote volumes te verplaatsen.
edit, ik denk dat je eens moet kijken bij modelbouw, je hebt van die vliegtuigjes met impellor:P
en die blazen wel echt hard die moet namelijk een vliegtuigje van 700gr laten vliegen:Pis wel een leuk id:P ik ben het aant proberen met een smart 850 garret turbo 😛
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.25 april 2010 om 14:59 #460701hahaha, hoe krijg je het verzonnen om er een ventilator op de bouwen, maar mischien werkt het wel, Ik ben benieuwd
21 mei 2010 om 20:15 #461412leuk perso! maar is het geen snor brommer? omdat er een oranje plaatje opzit 😛 ok complimenten voor je gebeunde uitlaat!
miesschien kan je iets van een demper in elkaar beunen, dat geeft volgens mij ook tegen druk. en waar dacht je aan met tunen? cilinders en carburateurs? of vijlen? in het geval van vijlen / frezen zal ik eerst gaan oefenen.succes! m.v.g. pepko
26 mei 2010 om 07:07 #461495vet cooole perso man,
dat is wel een bietje na apen rij van mij he die john deere combi:P
( jaja daar krijgen we het comtentaar, van de veule comtentaar mensen, NEE, ik was eerder ik heb hem op msn, etc en ik had hem bedacht:P, het is wel fuckkieeeeeeee vet!(H) )die uitlaat, tjsaa, voor n boer goe zaat:P
wil je meer vermogen, zul je toch iets ander’s moeten verzinnen.
toen ik 10 was ree ik ook zonder pijp rond hahaha koei naar huis halen:P
26 mei 2010 om 12:15 #461501Je kunt idd beter eerst een keer goet oefene met Vijlen op een oud cartertje, Ik ben ook bezig met vijlen. Maar ook voor mij is het de eerste keer dus heb ik egt een oud Beun Cartertje gepakt. als die goed genoeg lukt pak ik het Blokje van m’n brom Ciao.
Goeie perso,
Alleen wil ik FOTO”S!!!!:D:D26 mei 2010 om 14:42 #461503misschien een iets te grote inlaat voor 50 cc niet??
26 mei 2010 om 16:30 #461505Ik denk dat het traject te lang is, en een 90 graden bocht is ook niet ideaal : -)
Maar leuk geknutseld.
26 mei 2010 om 19:56 #461506Daan777 :
Interessante perso 😉
In de ‘demper’ van een standaard uitlaat zitten kamers met gaatjes wat voor enige tegendruk zorgt.
Een holle pijp presteerd NIET.dat is niet waar.. de dikke buis van de cil komt in de demper.. het tuutje dat je aan de buitenaktn ziet, gaat tot het begin van de demper .. alleen via dat tuutje binnenin kunnen de gassen dan weg..
helemaal niets van gaatjes van tegendruk
27 mei 2010 om 07:13 #461526gaat dat ventilator tje ook nog draaien of niet?
anders heb je er niks aan, dan verlies je windt, omdat hij dat ventilatortje moet aandrijven, inplaats van dat het word aangedreven.
ik ben benieuwd of dit gaat werken xD
success
22 juni 2010 om 19:25 #4622377 januari 2011 om 20:28 #467237om te beginnen mag je de woorden die je typed wel afmaken, en op de juiste manier spellen.
Verder moet je even kijken of het zootje nog vonkt. dit klinkt namelijk als een kapotte condensator.
als je ene betrouwbaar blokje wil zou ik electronische ontsteking nemen.m.v.g.pepko
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.