Vespa-Ciao.NL
:: Vespa Ciao verhuizen

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Vespa Ciao verhuizen

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Robbert_K
    Topic starter

Beste leden,

Zaterdag verplaats ik mijn Ciao vanaf Zuid-Limburg naar Gorinchem (Zuid-Holland).

Zijn er toevallig forumleden die hier in de buurt wonen? Het lijkt me leuk om met mooier weer een stukje samen te rijden, of elkaars brommert te bekijken en wellicht wat tips/ervaringen uitwisselen :D.

Ik zie wel eens iemand met een oranje Kreidler voor m’n huis rijden. Als de eigenaar dit toevallig leest: mijn complimenten, wat een gaaf ding!=)

Is er een goede zaak voor onderdelen die aan te bevelen is? Jammer genoeg zal ik de luxe van Q-Parts op 10 minuten rijden afstand niet meer hebben…

jodojodo
      Donateur

Hoi,
        Ik woon vlak bij. Altijd leuk om ervaringen uit te wisselen.

zevenenergie
        Donateur

Hoi Robbert,

Ik woon bij Den Haag dat is wat ver uit de buurt maar we starten hier wel de zuidhollandse oldtimer toer.
          Misschien is het leuk die mee te rijden.

Ik vind het wel zonde inderdaad dat je niet meer naast Q parts woont.
          Helemaal ideaal lijkt me het om in Dedemsvaart naast JMPB te wonen.

Robbert_K
          Topic starter

Als ik eens jouw kant op gereden kom dan stuur ik je wel een berichtje, jodojodo 😀

Zevenenergie, het lijkt me erg leuk om bij de zuid-Hollandse oldtimer Tour mee te rijden. Ik zal een oogje houden op de posts hierover 😉

Wilk1985
            Moderator

Ik woon ook in Zuid Holland, maar omgeving Gorinchem kom ik eigenlijk nooit. Je bent uiteraard welkom om de oldie tour mee te rijden, dan wel even de Ciao standaard maken uiteraard :).

Goede brommerwinkels ken ik hier eigenlijk niet, wel gigantisch veel prutsers dus bij voorkeur gewoon blijven bestellen bij JMPB of bij je maat Jos van Q-Parts.

jodojodo
              Donateur

Robbert_K :
                Als ik eens jouw kant op gereden kom dan stuur ik je wel een berichtje, jodojodo 😀
                @robbert : je bent welkom

Zevenenergie, het lijkt me erg leuk om bij de zuid-Hollandse oldtimer Tour mee te rijden. Ik zal een oogje houden op de posts hierover 😉

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.